سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال ایران انتخاب شد؟!

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تا چند روز دیگر در خارک گرد هم می‌آیند تا در نشست جدید سرمربی تیم ملی را انتخاب کنند و در این نشست به طور حتم سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد.


سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال ایران انتخاب شد؟!

با قبول استعفای جواد نکونام از سوی باشگاه فولاد حالا او یک گام به نیمکت تیم ملی نزدیک شد!

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تا چند روز دیگر در خارک گرد هم می‌آیند تا در نشست جدید سرمربی تیم ملی را انتخاب کنند و در این نشست به طور حتم سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد.به این خاطر که تیم ملی باید از اواخر این ماه تمریناتش را آغاز و برای بازی با روسیه در دوم یا سوم فروردیم و عراق در هشتم فروردین مهیا شود.

پیش بینی می‌شود، در نشست هیئت رئیسه در جزیره خارک جواد نکونام شانس زیادی برای انتخاب به عنوان سرمربی تیم  ملی داشته باشد. به این خاطر که حالا بازی تغییرکرده است. انتخاب جواد  نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی هیچ دردسری برای فدراسیون فوتبال ندارد، چون او مربی آزاد است. پیش از این باشگاه فولاد به دفعات با حضور این مربی در تیم ملی مخالفت کرده بود.

مهدی تاج پیش از جام جهانی از جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی در جام ملت‌ها یاد کرده بود و اکنون فرصت خوبی است تا او ایده خود را عملی کند.

نکته مهم دیگری که ضریب حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی را به عنوان سرمربی افزایش می‌دهد، این است که فعلا مذاکرات فدراسیون فوتبال با گزینه‌های خارجی از جمله هروه رنار نتیجه مثبتی به دنبال نداشته است. با این حساب گزینه محتمل فدراسیون فوتبال در نشست هیئت رئیسه در خارک جواد نکونام است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 73908

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر