خشم هواداران علیه ستاره جنجالی پرسپولیس | یحیی هم این بازیکن گران‌قیمت را نمی‌خواهد

رضا اسدی هافبک پرسپولیس بعد از تنها ۳ دقیقه بازی، توان بلند شدن از زمین را نداشت.

خشم هواداران علیه ستاره جنجالی پرسپولیس | یحیی هم این بازیکن گران‌قیمت را نمی‌خواهد

رضا اسدی خرید گرانقیمت قرمزها در نقل‌و‌انتقالات تابستانی که در نیم فصل اول، به هیچ عنوان نتوانست نمایش خوبی داشته باشد در بازی‌های اخیر تیمش در بهترین حالت ۱۵ دقیقه در میدان حاضر بوده است.

بیشتر بخوانید: واکنش عجیب بازیکن خسته پرسپولیس به حواشی بازی با فولاد | چهار ماه دیگر هم تحملم کنید!

اسدی که جلوی فجر سپاسی فقط یک دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد در بازی با فولاد در دقیقه ۹۲ وارد میدان شد و در شرایطی که فقط ۳ دقیقه در میدان حضور داشت، در پایان بازی طوری به زمین افتاد که انگار ۱۲۰ دقیقه بازی کرده است!

بیشتر بخوانید: ستاره جنجالی پرسپولیس ساز جدایی زد | یحیی این بازیکن گران‌قیمت را نمی‌خواهد

این موضوع از چشم کاربران فضای مجازی دور نماند و شوخی‌هایی با هافبک پرسپولیس به خاطر این اتفاق صورت گرفت اما به نظر می‌رسد دلیل خستگی رضا اسدی، تمرینات بدنسازی اختصاصی این بازیکن در چند وقت اخیر باشد چرا که قرار است او در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس باشد و می‌‎خواهد به لحاظ بدنی خودش را به شرایط کاملا ایده‌الی برساند.

البته عده ای از هواداران ناراحت پرسپولیس این بازیکن را مورد انتقاد قرار دادند و خطاب به کادر فنی و یحیی گل محمدی می‌گفتند، کاش جای این بازیکن که بعد از ۳ دقیقه خسته می‌شود، به یک جوان بازی می‌دادید.  یحیی گل محمدی که دل خوشی از بازیکن گران‌قیمت پرسپولیس ندارد، احتمالا به جدایی این بازیکن رضایت می‌دهد. حال باید دید برنامه یحیی گل محمدی برای این بازیکن گران‌قیمت چیست.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7088

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر