پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز شد

جام جهانی زمستانی که اخیراً در قطر به پایان رسید، باعث خواهد شد تا چندین بازیکن که قبلا ناشناخته بودند، مورد توجه تیم‌های جدید قرار گیرند.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز شد

پنجره نقل و انتقالات زمستانی به مدت یک ماه در فوتبال اروپا باز شد و باید دید چه انتقالاتی در این یک ماه صورت خواهد گرفت.

با آغاز سال جدید، پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا باز شد و شایعات برای هفته‌ها در فوتبال اروپا وجود خواهد داشت. جام جهانی زمستانی که اخیراً در قطر به پایان رسید، باعث خواهد شد تا چندین بازیکن که قبلا ناشناخته بودند، مورد توجه تیم‌های جدید قرار گیرند.  

لیورپول به عنوان اولین تیم، خرید بزرگی در این پنجره انجام داده است. کودی گاکپو ستاره هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ رسما به قرمز پوشان آنفیلد پیوست و لیورپول در مراسمی از این بازیکن ۲۳ ساله رونمایی کرد. 

بایرن مونیخ مشتاقانه منتظر یک دروازه‌بان جدید است. علاوه بر این، باید روی برخی از ستاره‌های جام جهانی نیز خطر کند. مانوئل نویر به دلیل آسیب دیدگی تا پایان فصل از این تیم دور است و گفته می شود لیواکوویچ دروازه بان کرواسی در جام جهانی و یان سومر دروازه بان سوئیس گزینه‌های بایرن هستند. 

در انگلیس تاد بوهلی مالک چلسی نیز دست به جیب شده است.  آندری سانتوس هافبک واسکودوگاما و داوید داترو فوفانا مهاجم مولده به چلسی پیوستند و به زودی قراردادهای خود را امضا می کنند. طبق گزارش  Esporte از برزیل، دو باشگاه به زودی بر سر انتقال ۴۰ میلیون یورویی به توافق خواهند رسید. بر اساس گزارش ها، سانتوس هافبک ۱۸ ساله ۳۰ درصد از مبلغ انتقال را دریافت خواهد کرد و ۷۰ درصد به باشگاهش تعلق خواهد گرفت.

علاوه بر استعداد برتر ۱۸ ساله برزیلی، باشگاه چلسی جواهر آفریقایی را نیز جذب خواهد کرد. دیوید داترو فوفانا اهل ساحل عاج است و امسال با مولده نروژ به موفقیت دست یافت. این مهاجم ۲۰ ساله در ۳۷ بازی ۲۱ گل به ثمر رساند و ۷ پاس گل نیز داد. او اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان ساحل عاج در سپتامبر ۲۰۱۹ انجام داد.

چلسی و باشگاه مولده بر سر مبلغی معادل ۱۲ میلیون یورو به عنوان مبلغ انتقال به توافق رسیده اند.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی در اروپا تا چه زمانی طول می‌کشد؟

آلمان: از یک تا ۳۱ ژانویه

انگلستان: از یک تا ۳۱ ژانویه

فرانسه: از یک تا ۳۱ ژانویه

اسپانیا: از ۲ تا ۳۱ ژانویه

ایتالیا: از ۲ تا ۳۱ ژانویه

هلند: از ۳ تا ۳۱ ژانویه

پرتغال: از ۳ تا ۳۱ ژانویه 

اتریش: از ۷ تا ۳۱ ژانویه

سوئیس: از ۱۶ ژانویه تا ۱۵ فوریه

ترکیه: از ۱۲ ژانویه تا ۸ فوریه.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 63672

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر