استقلال و پرسپولیس فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا | محرومیت سرخابی‌ها دو ساله نیست

در صورتی که باشگاه‌های ایرانی ایرادات خود را برطرف کنند، فصل آینده به لیگ قهرمانان آسیا بازخواهند گشت.

استقلال و پرسپولیس فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا | محرومیت سرخابی‌ها دو ساله نیست

خط قرمز AFC بر روی نام باشگاه‌های ایرانی و کنار گذاشتن سرخابی‌ها و همچنین گل‌گهر از لیگ قهرمانان آسیا اتفاق تلخ و غیر قابل باوری را برای فوتبال ایران رقم زد. البته این مهم با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است.

بحث صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایران به خصوص دو تیم پر طرفدار استقلال و پرسپولیس به موضوع مورد بحث فوتبال ایران در ماه‌های اخیر تبدیل شده است. یک ماه پیش اعضای کمیته مجوز حرفه‌ای در ایران، در حرکتی خودجوش اعلام کردند که مجوز پرسپولیس و استقلال تنها سه ماه اعتبار دارد که البته قابل پیش بینی بود این فرصت باعث نگه داشتن نمایندگان پر طرفدار ایران در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا کمیته‌ای را در ایران مشخص کرده تا مدارک تیم‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا را مورد بررسی قرار دهد و ای اف سی گزارشات را بر اساس نظرات کمیته بدوی؛ تایید، رد یا اصلاح می‌کند. AFC سامانه‌ای دارد که زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا است و در آن آیتم‌هایی را مشخص و مقررات و ضوابطی را اعلام کرده که بر اساس آن باشگاه‌های درخواست کننده مجوز که می‌خواهند در آسیا باشند باید اطلاعات و فایل‌های خودشان را در سامانه را بارگذاری کنند و این مدارک بعد از آن توسط هیات‌های بدوی رسیدگی می‌شود./ ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 6120

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر