راز خروج ناگهانی لوکادیا از ایران برملا شد

همین یک ماه پیش تلاش‌های زیادی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی در اروپا شد که بازیکنان خارجی نظیر لوکادیا و شیخ دیاباته از تعطیلات برنگردند. آن‌هایی که تلاش می‌کردند ایران را ناامن توصیف کنند.

راز خروج ناگهانی لوکادیا از ایران برملا شد

فرهیختگان نوشت: اینکه به‌یکباره در عرض یک هفته دو مهاجم خارجی پرسپولیس شوک سنگینی را به تیمشان وارد می‌کنند خیلی عجیب است. ابتدا شیخ پایش را می‌گیرد و در فاصله دو روز مانده به دربی، لوکادیا هوای رفتن به سرش می‌زند. در حالی که این بازیکن می‌توانست چند هفته پیش اصلا از تعطیلات برنگردد یا زودتر از این‌ها نغمه جدایی سر دهد.

چنین اتفاقات پشت هم می‌تواند جنبه سیاسی هم داشته باشد. هواداران پرسپولیس خاطرشان است که همین یک ماه پیش تلاش‌های زیادی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی در اروپا شد که بازیکنان خارجی نظیر لوکادیا و شیخ دیاباته از تعطیلات برنگردند. آن‌هایی که تلاش می‌کردند ایران را ناامن توصیف کنند. 

حتی عنوان شد سفارت هلند هم از لوکادیا خواسته که به ایران برنگردد، اما با‌این‌حال او خیلی هم به موقع به ایران برگشته و در تمرینات سرخپوشان حاضر شد. به‌هر‌حال این تلاش‌ها ادامه داشت و قطعا نمی‌تواند بی‌ربط با تصمیم اخیر و ناگهانی مهاجم هلندی باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61018

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر