خبر عجیبی که تکذیب شد

این اظهارات کافی بود تا شاهد نگرانی‌ها و شایعات زیادی در خصوص پایان کار این بازیکن در تیم ملی باشیم؛ هواداران نگران این موضوع هستند و بعضی از رسانه‌ها همچنان به آن دامن می‌زنند.

خبر عجیبی که تکذیب شد

نیمار بعد از باخت تلخ برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، طی اظهاراتی احساسی و ضدونقیض از احتمال پایان دوران ملی خود خبر داد، اما رونالدو، اسطوره سلسائو امیدوار است که مهاجم برزیل از تصمیمش صرف نظر کند و با قدرت به میادین بازگردد.

روز جمعه علیرغم اینکه نیمار در نیمه دوم وقت اضافه برزیل را مقابل کرواسی پیش انداخت، اما ضربه برونو پتکوویچ باعث شد این تیم در فاصله چهار دقیقه مانده به پایان بازی پیروزی را از دست داده و با قبول شکست در ضربات پنالتی، از دور رقابت‌ها حذف شود.

نیمار قرار بود پنجمین پنالتی را برای برزیل بزند، اما اشتباهات هم‌تیمی‌هایش باعث شد که او هرگز این فرصت را پیدا نکند. ستاره پاری سن ژرمن پس از پایان ضربات پنالتی، با چشمانی اشکبار به خبرنگاران در مورد ادامه حضورش در تیم ملی گفته بود: راستش را بخواهید نمی‌دانم. خیلی چیز‌ها در ذهنم می‌گذرد که باید به آن‌ها فکر کنم. نمی‌خواهم الان که خیلی ناراحتم چیزی بگویم. می‌خواهم زمان بگذرد تا فکر کنم و ببینم چه چیزی به نفعم است و چه تصمیمی باید بگیرم.

نیمار

همین اظهارات کافی بود تا نگرانی‌ها و شایعات زیادی را در خصوص پایان کار این بازیکن در تیم ملی برزیل شاهد باشیم؛ هواداران برزیلی نگران این موضوع هستند و بعضی از رسانه‌ها همچنان به آن دامن می‌زنند.

با این وجود، اما رونالدوی برزیلی با رد شایعات گفت: «فکر می‌کنم در حال حاضر او از حذف ناراحت است. طبیعی است که او چنین احساسی داشته باشد، اما من مطمئن هستم که قوی‌تر باز خواهد گشت و به بازی برای تیم ادامه خواهد داد. او هنوز جوان است و من معتقدم که می‌تواند در جام جهانی بعدی بازی کند. خیلی خوشحالم که او تعهد خود را به تیم ملی و به دنیا نشان داد و در شش ماه گذشته از خودش مراقبت کرده است. این برای ما بسیار مهم است، بنابراین امیدوارم که او به سرعت بهبود یابد و قدرتمندتر به پاری سن ژرمن و سلسائو بازگردد.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59553

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر