خبر تازه از ماجرای تخریب ویلای خانوادگی «الناز رکابی» | اتهامات «داوود رکابی» چیست؟

رئیس کل دادگستری استان زنجان می‌گوید: انتشار این کلیپ در این برهه از زمان و با توجه به تناقض‌گویی در کلیپ و خبر منتشرشده در فضای مجازی درست نیست و همه باید تابع قانون باشند، فارغ از اینکه شخص از چه صنفی و جایگاهی در ورزش قهرمانی دارد.

خبر تازه از ماجرای تخریب ویلای خانوادگی «الناز رکابی» | اتهامات «داوود رکابی» چیست؟

رئیس کل دادگستری زنجان گفت: عدم توجه «داود رکابی» به اخطارهای جهاد کشاورزی مبنی برساخت و ساز غیر مجاز منجر به تخریب ویلای وی شد.

اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به انتشار کلیپی از تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغ‌ها متعلق به داود رکابی، گفت: عدم توجه به اخطارهای جهاد کشاورزی مبنی برساخت و ساز غیر مجاز منجر به تخریب ویلای وی شد.

بیشتر بخوانید: علت تخریب ویلای خانواده الناز رکابی از زبان رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان

رئیس کل دادگستری زنجان ضمن تشریح پرونده گفت: در مورخه ۲۶/‌۰۷/‌۱۴۰۰‬ پرونده‌ای از سوی اداره جهاد کشاورزی استان علیه داود رکابی برادر الناز رکابی عضو تیم ملی سنگ نوردی جمهوری اسلامی ایران به اتهام ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر غیر مجاز کاربری اراضی به میزان ۱۲۰ متر مربع مطرح و اخطارهای متعدد به نامبرده مبنی بر تخریب خود شخص که پس از شکایت دستگاه متولی به دستگاه قضائی با ارائه مستندات پس از طی رسیدگی مراحل بدوی و تجدیدنظر، نامبرده طی دادنامه‌ای محکوم به قلع و قمع بنای احداثی و پرداخت جریمه نقدی می‌شود.

صادقی نیارکی افزود: در مورخه ۰۴/‌۰۳/‌۱۴۰۱‬ اداره جهاد کشاورزی استان اعلام نموده محکوم علیه ۹۰ متر مربع از تغییر غیر مجاز کاربری را برطرف کرده و به میزان ۳۰ متر مربع به صورت غیر مجاز باقی مانده است که این قسمت باقیمانده در مورخه ۲۱/‌۰۳/‌۱۴۰۱‬ توسط مأموران اداره جهاد کشاورزی تخریب شده است.

وی گفت: در فضای مجازی این‌طور گفته شده که در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا در سئول کره جنوبی، الناز رکابی خواهر داوود رکابی بدون حجاب در مسابقه فینال شرکت کرده و این تخریب در راستای این حرکت وی است که قویاً این ادعا و خبر، تکذیب می‌شود، چرا که تاریخ اجرای حکم تخریب با تاریخ مسابقه الناز رکابی نزدیک ۴ ماه فاصله هست.

رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: انتشار این کلیپ در این برهه از زمان و با توجه به تناقض گویی در کلیپ و خبر منتشر شده در فضای مجازی درست نیست و همه باید تابع قانون باشند، فارغ از اینکه شخص از چه صنفی و جایگاهی در ورزش قهرمانی دارد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57490

  • ناشناس

    این یه قانونه..اگه تو اراضی کشاورزی ساخت وساز غیر مجاز بشه میان وتخریب میکنن ..این عمل اصلا ربطی به رکابیها نداره

ارسال نظر