کی روش در کنار همسر اول و دومش + عکس

در تصویر زیر، کارلوس کی روش را در کنار همسر اول و دومش مشاهده می کنید.

کی روش در کنار همسر اول و دومش + عکس

کارلوس مانوئل بریتو لئال کی‌روش (به پرتغالی: Carlos Manuel Brito Leal Queiroz)‌ (تلفظ پرتغالی:[ˈkaɾluʃ kɐjˈɾɔʃ]) (تلفظ: کارلوش کی‌روشزادهٔ ۱ مارس ۱۹۵۳) مربی فوتبال اهل پرتغال و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.کارلوس کیروش مانوئل بریتو لئال کی‌روش مربی فوتبال اهل پرتغال و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.

کارلوس کی روش دو بار ازدواج نموده و از همسر سابق خود که حدود دو سال پیش درگذشت، یک دختر و یک پسر به نام‌های ساندرا و روجریو دارد. ولی همسر دوم او یعنی آناپائولا کی‌روش متخصص بیهوشی است و به علت مشغله کاری خود نتوانسته در این سال‌ها در کنار همسرش باشد. کی‌روش از دخترش هم چند نوه دارد.

 

کی روش در کنار همسر اول و دومش

استایل همسر کارلوس کی روش در ایران

کارلوس کی روش چندین سال بعد از طلاق از همسر اولش برای بار دوم با یک متخصص بیهوشی ازدواج کرد. همسر دوم کارلوس کی روش مدتی به ایران آمد و سفرهای مختلفی به شهرهای ایران داشت. او علاقه زیادی به ایران و غذاهای ایرانی دارد.

همسر دوم کارلوس کی روش پس از دیدن مکان‌ های باستانی در اصفهان و شیراز گفته است: من هر جای دنیا که بروم، تبلیغ می‌کنم تا مردم به ایران بیایند!

ماجرای طلاق همسر اول کی روش و دلیل مرگش

کی روش اولین بار با «آنا پائولا» ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب یک دختر به نام ساندرا، وکیل و یک پسر به نام روجریو کارشناس حوادث غیرمترقبه است. کی روش و همسرش بعد چند از سال زندگی مشترک در سال ۱۳۸۹ از هم جدا شدند.

پائولا بعدها به سرطان مبتلا شد اما کی روش او را تنها نذاشت و هزینه های درمانی اش را برعهده گرفت و خانه ای نزدیک خانه اش در لیسبون برایش خریداری کرد تا از او و بچه هایش دور نباشد تا اینکه او در تیر ماه ۱۳۹۴ تسلیم سرطان شد و درگذشت.

 

منبع: ستاره پارسی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 56801

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر