واکنش سرمربی آرژانتین به باخت این تیم در برابر عربستان

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از شکست تیمش برابر عربستان به عنوان روزی غم انگیز و سخت یاد کرد.

واکنش سرمربی آرژانتین به باخت این تیم در برابر عربستان

رقابتهای گروه سوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز با دیدار تیم‌های آرژانتین و عربستان در ورزشگاه لوسیل آغاز شد که طی آن سبزپوشان آسیایی ۲ بر یک حریف نامدار خود را شکست دادند.

لیونل اسکالونی در نشست خبری بعد از این دیدار با شکست برابر یکی از تیم های قاره آسیا واکنش نشان داد و گفت: بازی را خوب شروع کردیم و بهتر از این نمی‌توانستیم در واقع بازی را شروع کنیم و به گل هم رسیدیم. کنار آمدن با این شکست سخت است چون چهار یا پنج حمله کردند و دو گل به ما زدند.

وی ادامه داد: فکر می کنم همین دو شوت‌شان داخل چارچوب بود. به چیزی جز برخاستن و ادامه مسیر فکر نمی کنم. نباید بیش از این به شکست پرداخت و باید بلند شد و ادامه داد. البته که روز غم‌انگیزی است.

مربی تیم ملی فوتبال آرژانتین ادامه داد: می دانستیم عربستان چطور بازی می کند و در طول هفته خودمان را به خوبی مهیا کرده بودیم. در مورد دو گل مردود هم باید بگویم که آفساید لائوتارو میلیمتری بود و توسط وی ای آر رد شد. در هر صورت تصمیم داور و وی ای آر درست بود و حرفی ندارم.

اسکالونی تاکید کرد: فوتبال، جام جهانی و رقابت‌های بزرگ این چیزها را دارد. در جام جهانی فرصت اشتباه کردن ندارید. باید بلند شویم و ادامه دهیم و هر دو بازی را ببریم.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55321

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر