استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی می‌روند | جزئیات جدید پرونده حذف سرخابی‌ها از آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیم‌های ایرانی خواهان ارائه اصل مدارک شده و در صورتی که مدارک ارائه‌شده درست نباشد این پرونده در کمیته انضباطی رسیدگی می‌شود.

استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی می‌روند | جزئیات جدید پرونده حذف سرخابی‌ها از آسیا

نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره عدم تطابق برخی مدارک پرسپولیس و استقلال تهران با مدارک ارسالی آن‌ها از سوی فدراسیون فوتبال و همچنین مشکلات مربوط به مالکیت این ۲ باشگاه باعث شده تا حذف این ۲ تیم از لیگ قهرمانان آسیا بر سر زبان بیفتد.

مدارک ارائه شده و بارگذاری آن‌ها از سوی سرخابی‌ها با نواقصی روبرو است که کنفدراسیون فوتبال آسیا آن‌ها را تحت بررسی و راستی آزمایی قرار داده است و خواهان اطلاعات دقیق شده است.

اولیایی درباره حذف استقلال و پرسپولیس گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیم‌های ایرانی خواهان ارائه اصل مدارک شده و در صورتی که مدارک ارائه شده مجدد درست نباشد این پرونده در کمیته انضباطی رسیدگی می‌شود و در نهایت منجر به صدور رای می‌شود؛ بنابراین حذف استقلال و پرسپولیس هنوز قطعی نیست.

یک منبع آگاه گفت: در این مرحله باتوجه به بی توجهی که از ۱۰ اسفند ۹۹ تا ۱۰ مهرماه به ضرب العجل مقرره شده احتمال حذف سرخابی‌ها وجود دارد .در ۳، ۴ روزی که، مدیریت جدید استقلال تلاش کرد مشکل را حل کند آن مهلت متعلق به، استقلال نبود. مهلت استقلال برای بارگذاری قبل از مدیریت جدید به انتها رسیده بود و مهلت برای انجام ممیزی کمیته بدوی بود.

به هر ترتیب ایمیلی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به نمایندگان ایرانی ما بابت رفع نواقص ارسال کرده بهتر است از سوی باشگاه های ایرانی منتشر  تا نواقصی که از تیم‌ها گرفته شده مشخص شود.

اما با وجود بی توجهی به خواسته‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا مهلت ارائه مستندات از سوی سرخابی‌ها به اتمام رسیده و بدون شک در این دوره از رقابت‌ها باید استقلال و پرسپولیس را از آسیا حذف دانست.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 5015

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر