4 میلیاردتومان پول در جیب ستاره پرسپولیس

مدیرعامل سرخ ها درتلاش است با اخذ مجوزهای لازم، مطالبات لوکادیا که نزدیک به 4 میلیارد تومان است را تهیه دلار و به شکل نقدی پرداخت کرده و رسید آن را نیز دریافت کند تا در ادامه راه مشکلی ایجاد نشود.

4 میلیاردتومان پول در جیب ستاره پرسپولیس

 حساب باشگاه پرسپولیس این روزها به دلیل شکایت شرکت آل اشپورت و  البته مهدی رسول پناه مدیرعامل سابق این تیم بسته شده است. به همین دلیل سرخ ها امکان برداشت ارقام واریزی از حساب خود را ندارند. بعد از این اتفاق باشگاه پرسپولیس در پرداخت مطالبات یورگن لوکادیا ستاره هلندی خود به مشکل خورده است و گفته می شود درویش در این خصوص سراغ راهکار دیگری رفته است.

مدیرعامل سرخ ها درتلاش است با اخذ مجوزهای لازم، مطالبات لوکادیا که نزدیک به ۴ میلیارد تومان است را تهیه دلار و به شکل تقدی پرداخت کرده و رسید آن را نیز دریافت کند تا در ادامه راه مشکلی ایجاد نشود.

حال آخرین خبرها حکایت از آن دارد که هم مبلغ مورد نظر برای پرداخت به لوکادیا فراهم شده و هم مجوزهای لازم برای پرداخت ابن پول به شکل نقدی گرفته شده است.

با این حساب قرار است پول لوکادیا بعد از بازی با مس رفسنجان به شکل نقدی پرداخت شود. گویا لوکادیا هم پیشنهاد باشگاه برای دریافت نقدی پول را پذیرفته است.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46347

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر