پیشکسوت پرسپولیس: جذب دیاباته به‌ علت مصدومیت‌های زیاد درست نبود

علیرضا محمد گفت: با توجه به مصدومیت‌های زیاد دیاباته دلیلی نداشت که باشگاه پرسپولیس او را جذب کند.

پیشکسوت پرسپولیس: جذب دیاباته به‌ علت مصدومیت‌های زیاد درست نبود

علیرضا محمد بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان اظهار کرد: وضعیت پرسپولیس با حضور لوکادیا بهتر شده است. همچنین او توانسته نقاط ضعف  سرخپوشان را با گلزنی اش برطرف کند. علاوه بر این، شیخ دیاباته هم جزو فوروارد‌های خوب است و او می‌تواند به خط حمله کمک کند.

او ادامه داد: البته  من شنیدم دیاباته زیاد مصدوم می‌شود و چند روز پیش هم  به علت ناآمادگی دچار آسیب دیدگی شده است. امیدوارم او این فصل بتواند برای پرسپولیس مفید باشد.

محمد تصریح کرد: به نظرم دیاباته که آن قدر مصدوم می‌شود دلیلی نداشت که باشگاه پرسپولیس او را جذب کند و گرفتنش درست نبود.   البته امیدوارم مصدومیت این بازیکن خیلی زود رفع شود تا بتواند به تیمش کمک کند.

گل محمدی باید در تعطیلات نقاط ضعف تیمش را برطرف کند 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره ارزیابی اش از تعطیلات لیگ برتر فوتبال گفت: تیم پرسپولیس روند خوبی در مسابقات لیگ سپری می‌کرد و این تعطیلات باعث می‌شود که بازیکنان جدید همانند شیخ دیاباته با سایر بازیکنان هماهنگ شوند، اما این بازیکن مصدوم شده و فرصت خوبی را از دست داد. البته یحیی گل محمدی می‌تواند از این تعطیلات  استفاده کند و نقاط ضعف تیم خود را برطرف کند.

او درباره برگزاری دربی سرخابی‌ها بعد از جام جهانی قطر بیان کرد: به نظرم دربی یک بازی خاص است و این ۲ تیم سالیان سال در داخل و بیرون از زمین مسابقه با هم رقابت دارند و یک بازی معمولی نیست. همچنین بازیکنان بعد از جام جهانی در آمادگی کامل به سر می‌برند و در کوران مسابقات هستند و بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

قطع همکاری با اسکوچیچ دور از انسانیت بود 

محمد درباره وضعیت تیم ملی فوتبال و تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی گفت: بازگشت کی روش را به فال نیک می‌گیریم، اما قطع همکاری با اسکوچیچ  دور از انسانیت بود و مسئولان فوتبال باید به شکل بهتری این مربی را برکنار می‌کردند.

عیار تیم ملی در بازی با اروگوئه مشخص می شود 

بازیکن سابق فوتبال درباره اردوی اتریش و برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم‌های ملی اروگوئه و سنگال گفت: به نظرم این بازی‌ها محک خوبی برای تیم ملی فوتبال است. همچنین عیار تیم ملی فوتبال در بازی با اروگوئه مشخص می‌شود.

او درباره ارزیابی اش از لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم امسال بازی‌ها جذاب بوده است. همه تیم‌ها خوب بسته شدند و بازیکنان خوبی گرفتند و  در نیمه بالای جدول رقابت تنگاتنگی بین تیم‌ها برای قهرمانی و کسب سهمیه وجود دارد. همچنین تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد و گل گهر سیرجان مدعیان قهرمانی هستند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43076

ارسال نظر