محبی: حاکم مطلق توپ و میدان بودیم

بازیکن تیم فوبتال استقلال گفت: امروز مقابل نساجی مازندران بازی یکطرفه‌ای را به اجرا گذاشتیم، حاکم مطلق توپ و میدان بودیم و توانستیم به یک برد با ارزش دست پیدا کنیم.

محبی: حاکم مطلق توپ و میدان بودیم

«محمد محبی» شامگاه شنبه پس از پایان بازی استقلال و نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازی با پیکان هم خوب بازی کردیم اما فرصت‌هایی که داشتیم به گل تبدیل نشد ولی امروز در کنار خوب بازی کردن گل زدیم.

وی افزود: امروز مقابل نساجی مازندران بازی یکطرفه‌ای را به اجرا گذاشتیم، حاکم مطلق توپ و میدان بودیم و توانستیم به یک برد با ارزش دست پیدا کنیم.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: از ۱۱ سالگی تا ۱۷ سالگی با مهدی قایدی بودم و همیشه ما را در خط هجومی تیم‌ها قرار می‌دادند و توپ را برای ما ارسال می‌کردند و درخواست گل می‌کردند. امروز هم تقریبا همین شرایط پیش آمد و می‌دانستم مهدی آن توپ را پاس می‌دهد.

محبی تصریح کرد: بعد از گل سوم یک پنالتی ۱۰۰ درصد روی من اتفاق افتاد. همان صحنه‌ای که بین من و حقیقی و ابراهیمی رخ داد و من توسط آنها قیچی شدم، اما داور بازهم پنالتی نگرفت، چند صحنه حساس را اشتباه قضاوت کرد.

وی گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم به تیم ملی برسم. اگر لایق باشم دعوت خواهم شد. ، برای من یک افتخار است که پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را بپوشم.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40818

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر