خبر محرمانه در مورد استقلال و پرسپولیس

معمولا در پایان فصل وقتی بازیکن یا مربی خارجی قصد ترک تیم را داشتند، نگرانی‌هایی پیرامون آنها و وضعیت قرارداد شان وجود داشت، اما الان سرخابی‌ها بدون تنش آغاز به کار کردند و این نتیجه مدیریتی است که برای واگذاری آنها انجام شد.

خبر محرمانه در مورد استقلال و پرسپولیس

وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ‌داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.

سید حمید سجادی که سوم شهریورماه سال ١٤٠٠ با رای مثبت نمایندگان مجلس به عنوان وزیر ورزشکار در دولت سیزدهم انتخاب شد امروز سه‌شنبه در نخستین نشست خبری خود عملکرد این وزارتخانه طی یک سال گذشته را تشریح کرد و به پرسش نمایندگان رسانه ها در حوزه های مختلف هم پاسخ داد.

وزیر ورزش و جوانان در آغاز این نشست خبری اشاره ای به شرایط وزارت ورزش در آغاز به کارش داشت و گفت: من سوم شهریورماه حکم خود را از رئیس جمهور گرفتم و از همان روز کارم را آغاز کردم. تاکید می کنم آغاز به کار من از سوم شهریور ماه بود در حالیکه ٢٨ مردادماه اساسنامه جدید فدراسیون ها ابلاغ شده بود.

وی ادامه داد: این اساسنامه به آیین نامه نیاز داشت و به همین دلیل یکی از چالش های ما در آغاز به کار همین مسئله شد که مجمع انتخاباتی فدراسیون ها را تحت تاثیر قرار داد. ضمن اینکه همزمان برخی فدراسیون ها با چالش های حقوقی و بین المللی هم مواجه بودند. در این شرایط خبر محرمانه ای در مورد سرخابی ها هم به دست من رسید که فرصت در نظر گرفته شده برای حرفه ای شدن این دو تیم تمام شده بود و به همین جهت رای ای اف سی در مورد این تیم صادر شد.

وزیر ورزش در عین حال به مشکلات داخلی سرخابی‌ها هم اشاره کرد و اینکه بلاتکلیفی مالکیت و بدهی از مهمترین‌ها بود؛ وی در این زمینه گفت: معمولا در پایان فصل وقتی بازیکن یا مربی خارجی قصد ترک تیم را داشتند، نگرانی‌هایی پیرامون آنها و وضعیت قرارداد شان وجود داشت، اما الان سرخابی‌ها بدون تنش آغاز به کار کردند و این نتیجه مدیریتی است که برای واگذاری آنها انجام شد.

سجادی در ادامه اشاره ای به اقدامات حوزه جوانان داشت و با تاکید بر اینکه در این حوزه اتفاقات خوب و ارزشمندی افتاد، خاطرنشان کرد که برنامه و هدف این است که حوزه جوانان وزارتخانه به معنای واقعی قرارگاهی برای جوانان باشد. وی گفت:  از حالتی که جوانان در سایه بودند خارج شده ایم اما هنوز کار داریم.

متن کامل صحبت های حمید سجادی در این خبر منتشر می شود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39891

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر