تقلید بهداد سلیمی از رئیسی؟/ به استان‌ها سفر می‌کنم

نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌ای که اکنون روی زمین افتاده آنقدر سنگین است که بلندکردن آن واقعاً کار یکی، دو نفر نیست و همه باید دست به دست هم دهیم تا این وزنه سنگین را از جایش بلند کنیم.

تقلید بهداد سلیمی از رئیسی؟/ به استان‌ها سفر می‌کنم

بهداد سلیمی، نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌ای که اکنون روی زمین افتاده آنقدر سنگین است که بلندکردن آن واقعاً کار یکی، دو نفر نیست و همه باید دست به دست هم دهیم تا این وزنه سنگین را از جایش بلند کنیم.

به گزارش عرشه آنلاین، وی اظهار کرد: با پشت میز نشستن مشکلی از مشکلات وزنه‌برداری کشور حل نمی‌شود. وزنه‌ای که اکنون روی زمین افتاده، آنقدر سنگین است که بلندکردن آن واقعاً کار یکی، دو نفر نیست و همه باید دست به دست هم دهیم تا این وزنه سنگین را از جایش بلند کنیم. پس هر کسی باید گوشه‌ای از کار را بگیرد و در پیشبرد اهداف فدراسیون وزنه‌برداری به یکدیگر کمک کنیم.

وی افزود: استان خوزستان هشتمین استانی است که به آن سفر می‌کنیم. ما به استان‌ها می‌رویم و با اعضای خانواده وزنه‌برداری آن استان‌ها صحبت می‌کنیم تا در جریان مشکلات‌شان قرار بگیریم. امروز هم به خوزستان آمدیم تا ضمن مذاکره با باشگاه‌های وزنه‌برداری این استان که در این رشته فعال هستند، شنونده مشکلات هم باشیم.

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: استان خوزستان روزی سردمدار وزنه‌برداری کشور بود و روزی ملی‌پوشان زیادی در این رشته داشت و نیز قهرمانان زیادی معرفی کرده است./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38405

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر