واکنش کاندیدای انصرافی ریاست کمیته ملی المپیک به اظهارات تند علیرضا دبیر

یکی از کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک در مورد انصراف خود از کاندیداتوری انتخابات کمیته ملی المپیک پس از بحث با صالحی امیری، گفت: به دلیل پایبندی بر اخلاق و اینکه جامعه و ملت عزیز بدانند اخلاق همیشه در کشور پابرجاست، انصراف دادم.

واکنش کاندیدای انصرافی ریاست کمیته ملی المپیک به اظهارات تند علیرضا دبیر

مجید شایسته در مورد انصراف خود از کاندیداتوری انتخابات کمیته ملی المپیک پس از بحث با صالحی امیری، گفت: به دلیل پایبندی بر اخلاق و اینکه جامعه و ملت عزیز بدانند اخلاق همیشه در کشور پابرجاست، انصراف دادم.

به گزارش عرشه آنلاین، مجید شایسته به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک که پس از بحث با صالحی‌امیری از کاندیداتوری خود انصراف داد. عضو سابق هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در این مورد گفت: به دلیل پایبندی بر اخلاق و اینکه جامعه و ملت عزیز بدانند اخلاق همیشه در کشور پابرجاست و نسل تختی هنوز در رگ و خون ایرانی باقی است، انصراف دادم.  

او در مورد انتخاب محمود خسروی‌وفا به عنوان ریاست کمیته گفت: انتخاب خوبی است. امیدوارم حاج محمود خسروی‌وفا و تیم جدید موفق باشند و بتوانند روز به روز به ترقی و پیشرفت ورزش کشور کمک کنند.

شایسته در مورد رقابت نزدیک خسروی وفا و علی‌نژاد برای تعیین ریاست کمیته بیان کرد: رقابت خوب و تنگاتنگی بود. نشان داد در کشور دموکراسی وجود دارد و رای را اعضای مجمع تعیین کردند که این اتفاق خوبی است.

او در مورد حواشی علیرضا دبیر با اعضای هیات اجرایی سابق گفت: دیگر آقای دبیر است. علیرضا دوست دوست داشتنی ماست و برای کشتی زحمت می‌کشد. برای کشور مدال‌آورده و قهرمان المپیک است. بالاخره چیزهایی مد نظر دارد و بیان می‌کند. همین که افراد در مجمع نظر خود را بیان می‌کنند، اتفاق خوبی است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38275

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر