پیشکسوت استقلال: استقلال بنیان گذار حضور بانوان در استادیوم بودند | چه دربی بشود دربی باحضور بانوان!

پیشکسوت استقلال گفت: ورود بانوان به استادیوم آزادی در بازی های باشگاهی اتفاق بزرگی بود که بنیانگذار آن طرفداران استقلال بودند. این ربطی به مسابقات بین المللی ندارد.

پیشکسوت استقلال: استقلال بنیان گذار حضور بانوان در استادیوم بودند | چه دربی بشود دربی باحضور بانوان!

پرویز برومند، پیشکسوت تیم استقلال، درباره حضورش به اتفاق همسرش در استادیوم آزادی و مسائل مربوط به بازی مس کرمان اظهاراتی را مطرح کرد.

شما به اتفاق همسرتان در روز بازی استقلال در استادیوم بودید؟

بله و باعث خوشحالی و خرسندی ام بود که استقلال بنیانگذار ورود بانوان در مسابقات باشگاهی ایران شد. اما یک عده حرفم را درست متوجه نشدند.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

وقتی من آن شب موقع خروج از استادیوم به خبرنگاران گفت استقلال بنیانگذار ورود بانوان شده عده‌ای موضع گرفتند که قبلاً این اتفاق درباره باشگاه پرسپولیس رخ داده بود! اما موضوع باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان فرق میکند. استقلال هم ۲۰ سال پیش وقتی در آسیا بازی خانگی داشت با توجه به شرایط بازی بین المللی خانم های طرفدار تیم مهمان به استادیوم می‌آمدند و بازی تیمشان را از نزدیک نگاه نگاه میکردند. همینطور بازیهای ملی. منظور من بازی باشگاهی داخلی بود که برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران بعد از انقلاب استقلالی‌ها بنیانگذار آن شدند.

می‌دانید که قرار است در مسابقه خانگی پرسپولیس دختران طرفدار این تیم هم به استادیوم بروند؟

این خیلی عالی است. خیلی مهم بود که پرسپولیسی ها هم بتوانند این فرصت را داشته باشند. البته دلیل اینکه امروز پرسپولیسی ها این فرصت را پیدا کردند رفتار درست طرفداران استقلال بود. هم بانوان و هم آقایان. قطعا اگر حضور بانوان استقلالی تجربه مثبتی برای سازمان لیگ رقم نمی زد شاید این موضوع به همان یک بازی محدود می شد. ولی امیدوارم بانوان پرسپولیسی هم با شخصیت رفتار کنند و فقط به تشویق تیم خودشان بپردازند تا بهانه به دست کسی نیافتد.

نظرتان درباره ادامه این روند و رسیدن به هفته دوازدهم که دربی برگزار می شود چیست؟

واقعاً عالی می شود! امیدوارم تا آن زمان این موضوع کاملاً جا بیفتد. ولی چه دربی بشود با حضور بانوان. قطعا حضور بانوان به هرچه زیباتر شدن دربی کمک می کند. آقایانی که به استادیوم می روند بانوان حاضر در ورزشگاه را ناموس خودشان می دانند و قطعاً همه این اتفاقات دربی جذابی را رقم خواهد زد. امیدوارم فرصت کنم تا آن روز هم به اتفاق همسرم به استادیوم بروم.

بازی استقلال و مس را چطور دیدید؟

این استقلال هنوز آن تیمی نیست که من انتظارش را دارم. با توجه به خریدهایی که شده و کادرفنی خارجی که آمده دوست دارم بازی های بهتری از استقلال ببینم. البته در این هفته های اول مهم کسب سه امتیاز است و بازی زیبا در وهله دوم قرار دارد که این را فعلاً تحمل می کنم. اما امیدوارم در هفته های بعدی و بازیهای آینده استقلال زیبا هم بازی کند.

 

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38148

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر