تلویزیون، تماشاگران زن ورزشگاه آزادی را نشان نداد!/ پایان ممنوع‌الورودی، آغاز ممنوع‌التصویری؟

طلسم ورود دختران و زنان شکست و یک مسابقه باشگاهی و نه ملی را از نزدیک دیدند. تلویزیون اما نشان نداد. آیاپس از ممنوع الورودی فصل ممنوع التصویری است؟!

تلویزیون، تماشاگران زن ورزشگاه آزادی را نشان نداد!/ پایان ممنوع‌الورودی، آغاز ممنوع‌التصویری؟

طلسم ورود دختران و زنان شکست و یک مسابقه باشگاهی و نه ملی را از نزدیک دیدند. تلویزیون اما  نشان نداد. آیاپس از ممنوع الورودی فصل ممنوع التصویری است؟!

  عصر ایران نوشت در حالی‌که برای اولین بار و با فشار و تهدید فیفا دختران و زنان هوادار فوتبال امروز پنج‌شنبه سوم شهریور ۱۴۰۱ اجازه و امکان حضور در ورزشگاه آزادی  برای تماشای یک بازی باشگاهی داخلی و نه ملی را پیدا کردند تا مسابقۀ فوتبال بین دو تیم  استقلال و مس کرمان را از نزدیک تماشا کنند، دوربین‌های شبۀ سه سیما در نیمۀ اول هیچ تصویری از آنان را نشان نداد!

محمد رضا احمدی مجری برنامه «فوتبال برتر» هم از همه چیز گفت و برای اسپانسر هم تبلیغ کرد اما به این موضوع هیچ اشاره نکرد که نشان می داد  احتمالا منع شده بود وگرنه کیست که به اهمیت این رخداد واقف نباشد چرا که از سال ۱۳۶۲ ( و نه بلافاصله پس از پیروزی انقلاب) به این طرف درهای ورزشگاه‌های فوتبال به روی تماشاگران زن بسته بوده مگر در چند مسابقۀ ملی که اندک تماشاگران زن با چینش و گزینش قبلی و بیشتر به صورت نمایشی برای بستن دهان فیفا وارد شده بودند.

   برخی البته بر این باورند که چنانچه تلویزیون نشان ندهد بهتر است چون حساسیت مخالفان کمتر برانگیخته می‌شود.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37854

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر