گل محمدی اخراج می‌شود؟

اگر سال‌های گذشته هم پرسپولیس نتیجه گرفته، فقط به‌خاطر حمید مطهری بوده و امسال یحیی گل محمدی بدون مطهری دستش خالی است و کاری نمی‌تواند انجام دهد.

گل محمدی اخراج می‌شود؟

وحید قلیچ، پیشکسوت تیم فوتبال  پرسپولیس  درباره نتایج این در دو ابتدایی لیگ برتر گفت: پرسپولیس اصلا باز خوبی را به نمایش نمی‌گذارد و هیچ تاکتیکی ندارد. مشکل این تیم فقط یحیی گل محمدی است و تا وقتی که او  سرمربی پرسپولیس باشد وضع همین است. اگر سال‌های گذشته هم پرسپولیس نتیجه گرفته فقط بخاطر حمید مطهری بوده و امسال یحیی گل محمدی بدون مطهری دستش خالی است و کاری نمی‌تواند انجام دهد.

بیشتر بخوانید: بمب خارجی پرسپولیس خنثی شد

قلیچ درباره عملکرد ضعیف بازیکنان گران قیمت سرخ‌ها هم گفت: ۲۰ میلیارد به سعید صادقی دادند، اما او فوتبال را با والیبال اشتباه گرفت است. به نظر صادقی بیشتر یک والیبالیست خوب است تا فوتبالیست و اگر سرمربی تیم ملی والیبال ر ا دیدم، حتما می‌گویم صادقی را به تیم ملی دعوت کند. (اشاره به هند عجیب صادقی در موقعیت تک به تک با دروازه بان فولاد)

قلیچ در خصوص فحاشی های که در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن صورت گرفت، گفت: این طور می‌خواهیم بانوان را هم به ورزشگاه بیاوریم؟ چه دلیلی دارد به خانواده بازیکنان فحش می‌دهند. اگر می‌خواهند تا صبح به خود بازیکن فحش بدهند، اما چرا به خانواده بازیکنان توهین می‌کنند؟

فحاشی به مهدی هاشمی نسب بازیکن سابق پرسپولیس و مربی فعلی فولاد از جمله مهمترین حاشیه‌های بازی پرسپولیس و فولاد بود. اتفاقی که قلیچ معقتد است، مقصرش خود هاشمی نسب است. او گفت: هاشمی نسب می‌گوید رفتم آن نقطه از زمین که گل زده بودم را بوسیدم. خب خیلی اشتباه کردی که این کار را کردی. معلوم است خودت هم تنت می‌خارد و دوست داری فحش بخوری. خودت می‌روی هواداران پرسپولیس را تحریک می‌کنی و سپس می‌گویی انتقام مادرم را گرفتم؟ این حرف‌ها یعنی چه؟ امثال هاشمی نسب فقط می‌خواهند دوباره کسب شهرت کنند و سرزبان‌ها بیفتند و این کار‌ها را انجام می‌دهند.

همه می‌دانند هاشمی نسب چه کار کرده که از پرسپولیس بیرون انداختنش. او آن سال‌ها با شخص دیگری درگیر شده بود و من دیدم و واکنش نشان دادم. به همین دلیل او را از پرسپولیس بیرون انداختند. من با کسی مشکل ندارم، اما حرف‌هایی درباره او دارم که اگر لازم شد می‌توانم بزنم. من می‌دانم او چه کسی را گفته نمی‌بخشد. منظورش من یا افشین پیروانی نیستیم، اما فعلا نمی‌گویم چه کسی را گفته که نمی‌بخشد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37126

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر