حمایت باشگاه پورتو از طارمی: شاهزاده ایرانی!+عکس

باشگاه پورتو برای لژیونر ایرانی خود سنگ تمام گذاشت و در آستانه بازی حساس تیم فوتبالش مقابل اسپورتینگ مهدی طارمی را شاهزاده ایرانی خواند.

حمایت باشگاه پورتو از طارمی: شاهزاده ایرانی!+عکس

در آستانه دیدار ۲ تیم پورتو و اسپورتینگ در چارچوب رقابت‌های لیگ پرتغال باشگاه پورتو از مهدی طارمی ستاره ایرانی خود حمایت کرد.

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و عضو باشگاه پورتو که در فصل جدید لیگ برتر پرتغال موفق شده عملکرد درخشانی از خود نشان دهد بار دیگر باعث شده تا رسانه‌ها و هواداران باشگاه اسپورتینگ لیسبون علیه او موضع گیری کنند.

باشگاه پورتو امروز با انتشار یک فیلمی از مهدی طارمی تشویق هواداران پورتو از ستاره ایرانی را نشان داد و با این کار دفاعی جانانه مقابل هجمه‌های هواداران رقیب کرد. باشگاه پورتو در واکنش به هجمه‌ها علیه مهاجم ایرانی خود نوشت:

مهدی طارمی، شاهزاده ایرانی

طارمی فصل گذشته در مقطعی از سوی باشگاه اسپورتینگ مورد اهانت شدیدی قرار گرفت و در آن زمان هواداران پورتو از ستاره ایرانی خود حمایت جانانه‌ای انجام دادند.

حال ۲ تیم پورتو و اسپورتینگ لیسبون شنبه ۲۹ مرداد در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر پرتغال باید رو در روی هم قرار بگیرند و باشگاه پورتو در آستانه این مسابقه حمایت خود را از مهاجم ایرانی اش نشان داد. دیدار این ۲ تیم از ساعت ۲۳:۵۹ آغاز می‌شود.

لقب مهدی طارمی

منبع: پارس فوتبال

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36867

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر