استقلالی‌ها تماشاگر بازی پرسپولیس-فولاد!

دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در حالی از ساعاتی دیگر در استادیوم آزادی تهران آغاز می‌شود که قرار است یک اتفاق ویژه هم برای استقلالی ها در آن رخ بدهد.

استقلالی‌ها تماشاگر بازی پرسپولیس-فولاد!

تفاق ویژه در استادیوم آزادی؛ استقلالی ها تماشاگران ویژه بازی پرسپولیس. تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب دومین هفته مسابقات لیگ برتر از ساعت ۲۰ و ۳۰ امشب در استادیوم آزادی مهمان تیم پرسپولیس است. فولاد در بازی گذشته خود مقابل صنعت نفت آبادان تن به تساوی بدون گل داد.

از ویژگی های بازی هفته گذشته تیم فولاد مقابل صنعت نفت آبادان حضور ۲۰ دقیقه ای کاپیتان فصل گذشته استقلال وریا غفوری بود. بازیکن سنندجی تیم فولاد خوزستان بدون شک پر سر و صداترین فوتبالیست فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و دوم لقب گرفت که در نهایت پس از پایان قراردادش با استقلال به تیم فولاد خوزستان پیوست.

 

بی گمان امشب طرفداران تیم استقلال که بازی ۲۰ دقیقه ای وریا غفوری در هفته اول را مقابل صنعت نفت آبادان ندیده اند می توانند با تماشای بازی پرسپولیس و فولاد در استادیوم آزادی (که از شبکه سوم سیما به طور مستقیم پخش میشود) کاپیتان فصل گذشته تیمشان را با پیراهن قرمز فولاد ببینند.

البته با توجه به اینکه تیم پرسپولیس در خانه قرمز می‌پوشد به احتمال زیاد این تیم با پیراهن دوم خود که سفید رنگ است به میدان خواهد رفت.

 

منبع: اندیشه معاصر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36836

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر