محمد محبی آخرین خرید استقلال نبود | بمب دیگری در راه است!

آبی‌پوشان پایتخت با فهرستی تهاجمی مهیای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران هستند و همچنان امکان جذب بازیکن برای آن‌ها وجود دارد.

محمد محبی آخرین خرید استقلال نبود | بمب دیگری در راه است!

ساپینتو تاکید ویژه‌ای بر تقویت خط حمله استقلال داشت و مهاجمانی، چون کاوه رضایی، سجاد شهباززاده و پیمان بابایی در بازار تابستانه به جمع آبی‌پوشان پیوستند تا هواداران آبی‌پوش چشم‌انتظار نمایش‌های تهاجمی و با کیفیت از تیم خود با توجه به حضور پرشمار مهاجمان در استقلال، باشند

استقلالی‌ها در حال نهایی‌کردن انتقال قرضی محمد محبی هستند و روز گذشته آخرین مراحل اداری برای جذب این بازیکن جوان شاغل در باشگاه سانتاکلارا انجام شد و به نظر می‌رسد طی ۲۴ ساعت آینده به صورت رسمی از جذب یک‌ساله محبی به صورت قرضی پرده‌برداری شود تا فهرست آبی‌پوشان پایتخت پرستاره‌تر شود.

محبی در شرایطی به استقلال خواهد پیوست که در فهرست نفرات بزرگسال این تیم قرار می‌گیرد و با وجود آنکه دغدغه‌هایی پیرامون تکمیل بودن فهرست استقلال وجود داشت، اما نگاهی به فهرست آبی‌پوشان پایتخت نشان می‌دهد که محبی مشکلی برای حضور در فهرست تیم جدید خود ندارد و بعد از امضای قرارداد، به سرعت می‌تواند نام او به فهرست آبیی‌ها اضافه شود.

سازمان لیگ مجوز حضور ۲۰ بازیکن رده سنی بزرگسال را در فهرست تیم‌ها در سطح لیگ برتر داده و این مسئله باعث شده تا آبی‌پوشان پایتخت یک جای خالی در فهرست تیم خود برای فصل جدید داشته باشند. در صورت نهایی‌شدن فرآیند جذب محمد محبی، همچنان استقلالی‌ها این فرصت را دارند تا بتوانند یک بازیکن بزرگسال دیگر را هم به خدمت بگیرند.

مهدی قایدی جدی‌ترین گزینه مطرح شده برای حضور در استقلال است. قایدی که فصل خوبی را در شباب‌الاهلی نگذراند، در فصل منتهی به جام جهانی به دنبال انتخاب یک تیم تازه برای احیای دوران فوتبالی خود است و با توجه به درخششی که در جمع آبی‌پوشان پایتخت داشته، بی‌میل به حضور دوباره در استقلال نیست و مدیران این باشگاه هم در حال رایزنی هستند تا در صورت رسیدن به توافق نهایی، از قایدی به عنوان آخرین خرید تابستانی آبی‌ها و آخرین سهمیه رده سنی بزرگسال رونمایی شود.

استقلالی‌ها در پست دفاع راست هم با کمبود بازیکن تخصصی مواجه هستند و به جز صالح حردانی، بازیکن دیگری در دسترس ریکاردو سا پینتو نیست و او باید از بین رضا میرزایی و کوین یامگا، یک بازیکن را برای جانشینی حردانی که مصدوم است، در شروع فصل انتخاب کند و همین مسئله باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها پیرامون جذب مدافع راست برای استفاده از آخرین سهمیه بزرگسال وجود داشته باشد.

امین قاسمی‌نژاد و سینا خادم‌پور دو بازیکن فهرست بزرگسال استقلال بودند که در نقل‌وانتقالات تابستانه از جمع آبی‌پوشان جدا شدند تا آبی‌ها برای جذب بازیکن جدید با چالش تکمیل فهرست خود مواجه نباشند و به راحتی بتوانند از سهمیه‌های خود براساس خواسته‌های سا پینتو استفاده کنند.

 

منبع: فوتبال ۳۶۰

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35564

ارسال نظر