خداحافظی پرحاشیه فرتبالیست معروف از بارسلونا

دنی آلوز از رویه بارسلونا در نقل و انتقالات انتقاد کرد اما با این حال او گفت که هیچگونه ناراحتی بابت خروج خود از باشگاه ندارد.

خداحافظی پرحاشیه فرتبالیست معروف از بارسلونا

دنی آلوز از رویه بارسلونا در نقل و انتقالات انتقاد کرد اما با این حال او گفت که هیچگونه ناراحتی بابت خروج خود از باشگاه ندارد.

به گزارش عرشه آنلاین، آلوز گفت: جدایی از بارسلونا؟ ناراحت نیستم زیرا وقتی بازگشتم می‌دانستم که دیگر پسر ۲۰ ساله نیستم، اما می‌خواستم کارها بدون پنهان‌کاری انجام شود.تا آخرین ماه حضورم در بارسلونا درباره اینکه تمدید می‌کنند یا نه نمی‌دانستم. من فقط فرصت سلام کردن داشتم نه خداحافظی. اما از بارسلونا به دلیل اینکه فرصت خداحافظی داد (با بازی مقابل پوماس) تشکر می‌کنم.

او در مورد مدیریت باشگاه بارسلونا در سال‌های گذشته گفت: باشگاه به کسانی که برایش تاریخ‌سازی کردند اهمیتی نمی‌دهد. به عنوان یک طرفدار بارسلونا دوست‌دارم کارها به شکل متفاوتی انجام شود. در مورد خودم حرف نمی‌زنم زیرا وضعیت من فرق می‌کرد. من همیشه از ژاوی و لاپورتا برای بازگرداندم سپاسگزارم.

مدافع برزیلی بارسلونا در ادامه صحبت‌های خود گفت: باشگاه پر از بازیکنان جوان است که در زمین باورنکردنی هستند، اما این طرز فکر اخیر برخلاف تمام چیزهایی است که در سال‌های گذشته ساختیم. اتفاقاتی که در زمین رخ می‌دهد بازتاب خارج زمین است. من از بارسلونا برای بازگشت به اوج حمایت می‌کنم.

آلوز درباره نقل و انتقالات باشگاه گفت: خیلی کم پیش می‌آید که بارسلونا در بازار نقل و انتقالات چنین رفتاری داشته باشد. با این حال آن‌ها در حال وفق دادن خودشان هستند، کاری که اکثر باشگاه‌ها انجام می‌دهند. اما امیدوارم که فلسفه باشگاه تغییر نکند زیرا باعث بزرگی بارسا شده است.

وی در مورد اینکه مسی به زودی رکورد او را خواهد شکست گفت: همانطور که همیشه گفته‌ام این مثل یک پاس گل دیگر به لئو است. اگر مسی من را شکست دهد اتفاقی نمی‌افتد چون او لئو است اما قرار نیست کار را برایش آسان کنم (با خنده).

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34679

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر