شاه‌ماهی بزرگ در تور پرسپولیس

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی در آستانه توافق با گزینه مدنظر خود برای تقویت خط حمله تیم پرسپولیس هستند.

شاه‌ماهی بزرگ در تور پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس این روزها  به دنبال مهاجم خارجی است . بعد از شروع طوفانی در نقل و انتقالات ، مدیران پرسپولیس  نتوانستند مهاجمی به ترکیب تیمشان اضافه کنند و یحیی گل محمدی هم شدیدا به این موضوع اعتراض کرد.

گل محمدی تا لحظات آخر خواهان حضور کاسیانو بود و از باشگاه می خواست تا هر چه زودتر با او قرارداد بسته شود اما بحثهای پزشکی یحیی گل محمدی را هم مردد کرد تا در نهایت پیوستن کاسیانو به پرسپولیس منتفی شود.

ظاهرا سرمربی پرسپولیس در تمرین چند روز قبل تیمش ، ام‌آرآی پای مصدوم این بازیکن را دید و با اینکه گفته می‌شد مصدومیت این بازیکن برزیلی جدی نیست اما در کل ریسک‌هایی که درباره جذب این بازیکن مصدوم وجود داشت باعث شد تا باشگاه و یحیی قید جذب کاسیانو را بزند.

بعد از منتفی شدن حضور کاسیانو در پرسپولیس ، یحیی گل محمدی چند گزینه دیگر که اکثر آن ها اهل آمریکای جنوبی بودند را به باشگاه معرفی کرد تا آن ها مذاکرات با این نفرات را آغاز کنند.

 آنطور که شنیدیم باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم مدنظرش سیاست سکوت را در پیش گرفته است. شنیده‌ها حاکی از آن است که توافقات با یکی از مهاجمان مدنظر پرسپولیس انجام شده و ممکن است این خبر ظرف یکی، دو روز آینده رسما اعلام شود.

با توجه به تجربیات بد پرسپولیسی‌ها از لو رفتن نام بازیکنان مدنظرشان در نقل‌وانتقالات، مدیران باشگاه پرسپولیس در پروسه جذب این مهاجم برزیلی سیاست سکوت را در پیش گرفته‌اند تا پس از نهایی شدن پروسه انتقال نام بازیکن مدنظرشان را رسانه ای کنند.

پس از نهایی شدن جذب این مهاجم برزیلی قرار است باشگاه پرسپولیس برای جذب دومین بازیکن و مهاجم خارجی خود هم اقدام کند تا بدین ترتیب خط حمله سرخپوشان تقویت شده و خیال یحیی گل‌محمدی از خط آتش تیمش راحت شود.

 

منبع: صد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33396

  • ایلیا

    بوالله یحیی بازیکن بلدنیست بخره ..تمام باشگاهها تادندان مسلح شدن حتی نساجی ولی پرسپولیس خاک برسرشده

ارسال نظر