جدایی فوتبالیست معروف قطعی شد

به نظر می‌رسد که اوضاع بین شکیرا و جرارد پیکه روندی قطعی را طی می‌کند و خواننده کلمبیایی نزدیک است به همراه فرزندانش به میامی برود و این بازیکن فوتبال نیز با آن وضعیت موافق است.

جدایی فوتبالیست معروف قطعی شد

به نظر می‌رسد که اوضاع بین شکیرا و جرارد پیکه روندی قطعی را طی می‌کند و خواننده کلمبیایی نزدیک است به همراه فرزندانش به میامی برود و این بازیکن فوتبال نیز با آن وضعیت موافق است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که بازیکن بارسلونا دوست دارد این فصل از زندگی خود را به بهترین شکل، بدون کینه و همه چیز به دلیل فرزندان خود میلان و ساشا به پایان برساند.

به گزارش عرشه آنلاین، این همان چیزی است که جرارد پیکه با پیامی که برای ستاره کلمبیایی فرستاده نشان می‌دهد و در آن بهترین‌ها را برای او آرزو می‌کند، آگاه است هر اتفاقی که بین آنها رخ می‌دهد، چه خوب و چه بد، در فرزندانشان نیز منعکس خواهد شد. به همین دلیل است که پیکه می‌خواهد مهمانی را در آرامش نگه دارد.

یکی از افراد نزدیک به بارسلونا ممکن است این پیام را فاش کند که در آن به صراحت می‌گوید که رابطه ۱۲ ساله آن‌ها عملاً و بدون هماهنگی تمام شده است و اکنون مهم‌ترین چیز برای هر ۲ آن‌ها باید فرزندانشان باشد.

به گزارش رسانه‌های مختلف، در پیامی که این بازیکن قبل از دیدار هفته آینده برای شکیرا ارسال کرد، آمده است: "بهترین‌ها را برای شما آرزو می‌کنم. مهم شادی و رفاه فرزندان ماست."

اگرچه به نظر می‌رسید که اختلافات این ۲ روز به روز بیشتر می‌شود، اما به نظر می‌رسد که اوضاع بین این ۲ آرام و گفته می‌شود که از هم اکنون می‌توان توافقی برای حفظ حضانت فرزندانشان و بردن آن‌ها به زندگی توسط ستاره آمریکای جنوبی صورت گیرد.

قبل از امضای شرایط طلاق، پیکه از شکیرا ۲ شرط غیرقابل مذاکره می‌خواهد: ضمانت پنج بلیط در سال برای پرواز درجه یک و دیدار فرزندانشان در میامی و وام ۴۰۰۰۰۰ دلاری برای پرداخت بدهی.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33088

ارسال نظر