خشم گل‌محمدی؛ تحقیر شد

گل‌محمدی طی ماه‌های اخیر گزینه‌های مختلفی برای این دو پست به باشگاه معرفی کرد و نزدیکانش می‌گویند او نه‌تنها به یک بازیکن بلکه در هرکدام از پست‌های مطرح‌شده به دو بازیکن جدید نیاز داشت.

خشم گل‌محمدی؛ تحقیر شد

قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر هم انجام شد و تیم‌های حاضر در دوره بیست‌ودوم رفته‌رفته خود را آماده رقابت می‌کنند. این درحالی است که فصل نقل‌وانتقالات همچنان ادامه دارد اما اکثر تیم‌ها نفرات اصلی مدنظرشان را جذب کرده‌اند و با برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی درحال ایجاد هماهنگی بین نفرات خود هستند، مخصوصا تیم‌های مدعی قهرمانی که به‌خوبی می‌دانند در سال‌های اخیر تیمی قهرمان شده که از همان ابتدا عملکرد خوبی داشته و نتایج قابل‌قبولی کسب کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین، پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که به‌عنوان مدعی عنوان قهرمانی شروع بسیار خوبی در نقل‌وانتقالات داشت و توانست ضعف‌های مربوط به فاز دفاعی را با جذب بازیکانی مثل علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر و محمدمهدی احمدی برطرف کند ضمن اینکه در فاز تهاجمی هم با جذب هافبک‌های خلاقی مثل سروش رفیعی و سعید صادقی گام مهم روبه جلویی برداشت.

با این حال تلاش قرمزها برای جذب هافبک دفاعی و مهاجم از همان زمان تا به امروز بی‌نتیجه مانده و این مساله نگرانی کادرفنی این تیم را در پی داشته است؛ چراکه درحال حاضر تنها دو هافبک دفاعی تخصصی یعنی کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک در لیست پرسپولیس حضور دارند آن هم در شرایطی که یحیی گل‌محمدی معمولا از دو هافبک دفاعی در ارنج تیمش استفاده می‌کند.

از سوی دیگر قرمزها فصل گذشته در خط حمله با ضعف مفرط مواجه بودند و نسبت به فصل قبل نه‌تنها بازیکنی در خط حمله به لیست این تیم اضافه نشده بلکه عیسی آل‌کثیر هم به خاطر تاخیر خودخواسته در انجام عمل جراحی به این فصل هم نرسید و پرسپولیسی‌ها تنها از مهدی عبدی، مهدی پاکدل و شرزود تمیروف به‌عنوان مهاجم بهره می‌برند.

گل‌محمدی طی ماه‌های اخیر گزینه‌های مختلفی برای این دو پست به باشگاه معرفی کرد و نزدیکانش می‌گویند او نه‌تنها به یک بازیکن بلکه در هرکدام از پست‌های مطرح‌شده به دو بازیکن جدید نیاز داشت. با این حال تا الان خبری از جذب بازیکن نشده و مصدومیت بازیکنان فعلی مثل کامیابی‌نیا، عبدی و پاکدل هم نگرانی‌های او را برای شروع فصل افزایش داده؛ چراکه اگر قرار باشد پرسپولیس با همین نفرات لیگ را شروع کند درصورت مصدومیت یا محرومیت برخی نفرات، جایگزینی برایشان وجود نخواهد داشت و احتمالا مجبور می‌شود از نفرات دیگر در پست غیرتخصصی استفاده کند.

این درحالی است که گل‌محمدی علاوه‌بر نفراتی که در لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند گزینه‌های فعال در داخل را هم مدنظر داشت که مذاکرات با آنها باب میل او پیش نرفت و نفرات مدنظرش سر از تیم‌های دیگر در آوردند و همین باعث شده به‌شدت از باشگاه عصبانی باشد و در مصاحبه‌های اخیرش نیز مستقیم و غیرمستقیم گلایه خود را مطرح کرده است.

گل‌محمدی که طی این مدت چهار، پنج مهاجم خارجی را به باشگاه معرفی کرده و به خاطر مسائل مختلف موفق به جذب هیچ‌کدام نشده است از مدیران پرسپولیس خواسته بود گادوین منشا که فصل خوبی در رفسنجان سپری کرده بود را جذب کنند؛ چراکه به قدر کافی از وی شناخت وجود داشت و او هم با لیگ ایران آشنایی کامل دارد. او که دیروز در یک مصاحبه نسبت به عدم جذب این مهاجم آفریقایی گلایه کرده بود در جمعی خصوصی مدعی شده که باشگاه تا یک جایی در مذاکرات پیش رفت و حتی بر سر مبلغ و زمان نیز به توافق کامل رسیدند اما ناگهان مذاکرات بدون دلیل قانع‌کننده متوقف شد تا رفسنجانی‌ها با مهاجم خود وارد مذاکره شوند و او را نگه دارند و هنوز این سوال برای گل‌محمدی لاینحل مانده که چرا مدیران باشگاه در اواسط راه مذاکره دیگر این پروسه را ادامه ندادند.

منشا البته تنها گزینه‌ای نیست که جذب نشدنش خشم یحیی را برانگیخته است.

او بعد از منتفی شدن جذب برخی گزینه‌های داخلی برای پست هافبک دفاعی از مدیران باشگاه خواست شرایط را برای تمدید قرارداد رضا اسدی فراهم کنند اما این اتفاق هم رخ نداد و دیروز هم خبر رسید که این بازیکن به تراکتور تبریز پیوسته است. یحیی درخصوص اسدی هم عقیده دارد که اتفاقات عجیب باعث عدم تمدید قرارداد او شده و تاکید کرده که برایش عجیب است.

چرا وقتی از باشگاه خواسته این بازیکن حفظ شود در مذاکرات با او از سوی مدیران باشگاه رقمی به مراتب پایین و تا حدی تحقیرکننده به اسدی پیشنهاد شده تا او عطای ماندن را به لقایش ببخشد.

حالا به نظر می‌رسد گزینه‌ای برای بازی در پست هافبک دفاعی نمانده و گل‌محمدی یا باید از بازیکنانی مثل هنانوف یا گولسیانی در پست غیرتخصصی استفاده کند یا تصمیم به تغییر در برنامه‌های تاکتیکی‌اش بگیرد و در این فصل تیمش را به بازی با یک هافبک دفاعی هم عادت دهد. البته تلاش‌های او برای جذب یک مهاجم جدید همچنان ادامه دارد و بعد از منتفی شدن حضور کاسیانو باشگاه درحال مذاکره با یک مهاجم برزیلی دیگر است و باید دید بالاخره این طلسم جذب مهاجم برای قرمزها می‌شکند یا دوباره نوبت به مصاحبه انتقادی گل‌محمدی از مدیران باشگاه می‌رسد!

منبع: فرهیختگان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32859

ارسال نظر