بازیکن حرفه‌ای نباید هر حرفی را بزند!

روزنامه اطلاعات نوشت: این نوع رفتار طارمی فقط در سطح ملی نیست و در لیگ پرتغال هم وقتی یکی از کانال‌های هواداری باشگاه بنفیکا به پنالتی گرفتن‌های طارمی اعتراض کرد، تا آخر فصل بعد از زدن هر گل در حین بازی و حتی در جشن قهرمانی پورتو دست خود را برای هوادارن تیم بنفیکا به نشانه سکوت جلوی دهان برد.

بازیکن حرفه‌ای نباید هر حرفی را بزند!

روزنامه اطلاعات نوشت: نکته‌ای که مهدی طارمی کمتر به آن دقت دارد و بدون توجه به جایگاه خودش و تأثیرگذاری حرفهایش روی افکار عمومی و نظم تیم ملی، راحت حرفهایش را در هر جایی می‌زند. 

▫️چند ماه قبل، اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال در مصاحبه‌ای که خودش هم بعداً آن را تکذیب کرد ظاهراً گفته بود «بازیکنان تیم ملی ایران تاکتیک پذیر نیستند». 

بلافاصله مهدی طارمی بدون اینکه از صحت و سقم صحبت‌های اسکوچیچ مطلع باشد یا منتظر عکس العمل افکار عمومی باشد، در فضای مجازی به این حرف اسکوچیچ اعتراض کرد و حواشی زیادی در حساس ترین بازه زمانی مسابقات مقدماتی جام جهانی ایجاد کرد.

این نوع رفتار طارمی فقط در سطح ملی نیست و در لیگ پرتغال هم وقتی یکی از کانال‌های هواداری باشگاه بنفیکا به پنالتی گرفتن‌های طارمی اعتراض کرد، تا آخر فصل بعد از زدن هر گل در حین بازی و حتی در جشن قهرمانی پورتو دست خود را برای هوادارن تیم بنفیکا به نشانه سکوت جلوی دهان برد. 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31330

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر