زیدان سرمربی مسی می‌شود؟

علاقه بسیار زیاد خانواده زیدان به مارسی تنها مانع بر سر راه انتقال این مربی به پاری سن ژرمن است.

زیدان سرمربی مسی می‌شود؟

 

 

نشریه فرانسوی از مذاکره باشگاه پاری سن ژرمن با زین الدین زیدان طی هفته‌های اخیر خبر داد.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، نشریه لاپاریسین دقایقی پیش خبر داد که باشگاه پاری سن ژرمن هفته‌هاست برای جذب زیدان مذاکره با این سرمربی فرانسوی را آغاز کرده است.

شب گذشته پاریس با حضور مثلث رویایی خود مقابل منچسترسیتی تن به شکست داد تا جایگاه پوچتینو متزلزل شود. این در حالی است که بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند که «پوچ» خواهان جدایی از پاریس است و می‌خواهد سرمربی آینده منچستریونایتد شود.

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که سران منچستریونایتد به دنبال پوچتینو هستند ولی معتقدند آوردن سرمربی پاریس بسیار سخت خواهد بود و برای همین به دنبال مربی موقت تا پایان فصل می‌گردند. بسیاری از خبرنگاران مدعی شدند که اگر زیدان پیشنهاد پاریس را قبول کند، پوچتینو می‌تواند بدون مشکلی راهی اولدترافورد شود و هدایت رونالدو را به جای مسی برعهده گیرد.

از رالف رانگنیک، لوسیان فاوره و ارنستو والورده به عنوان مربیان موقت باشگاه منچستریونایتد نام می برند. هنوز چیزی در خصوص سرمربی آینده یونایتد مشخص نیست و باید دید چه اتفاقی در ادامه رخ خواهد داد.

تنها مانع بر سر راه انتقال زیدان به پاری سن ژرمن

 

علاقه بسیار زیاد خانواده زیدان به مارسی تنها مانع بر سر راه انتقال این مربی به پاری سن ژرمن است.

به نظر می‌رسد که اخراج سولسشایر از منچستریونایتد باشگاه پاری سن ژرمن را هم تحت تاثیر قرار داده است.

از پوچتینو به عنوان گزینه اصلی هدایت منچستریونایتد سخن به میان می‌آید. این مربی آرژانتینی مشکل با فسخ قرارداد با تیم پاریسی ندارد و از طرف دیگر هم سران پاری سن ژرمن مشکلی با قطع همکاری با این مربی ندارند چرا که زیدان می‌تواند جایگزین او شود.

در ادامه گزارش لو پاریزین آمده است: باشگاه پاری سن ژرمن از مدت‌ها پیش با زیدان صحبت کرده است تا از نظر او برای حضور در تیم آگاه شود. او رابطه بسیار خوبی با ناصر الخلیفی دارد و مهم تر اینکه با چند بازیکن پاری سن ژرمن مثل دی ماریا، ناواس و سرخیو راموس کار کرده است و رابطه نزدیکی با ام‌باپه هم دارد. تنها یک مانع بر سر راه انتقال زیدان به پاری سن ژرمن وجود دارد و آن ارتباط بسیار نزدیک زیدان و خانواده‌اش به شهر مارسی حریف سنتی پاری سن ژرمن است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2992

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر