پاسخ سرمربی و کاپیتان پرسپولیس به وزیر ورزش

گل‌محمدی: نمی‌دانم چرا وزیر اینطور حرف زد!

پاسخ سرمربی و کاپیتان پرسپولیس به وزیر ورزش

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس  می‌گوید صحبتهای پیش از بازی او محترمانه بوده و نمیداند چرا وزیر ورزش به این شکل واکنش نشان داده است.

 یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی در خصوص پیروزی مقابل صنعت نفت و همچنین قضاوت تیم داوری گفت:از آقای وزیر به عنوان یک شخص محترم که در ورزش بودند هیچ انتقادی نکردیم. ایشان سکان هدایت ورزش کشور را در اختیار دارد و می‌دانیم که مسئولیت‌شان سنگین است و من با احترام کامل در کنفرانس قبل از بازی صحبت کردم.

* عدم موفقیت را نباید به شخص ربط بدهیم

یحیی گل محمدی گفت :این تیم 40-50 میلیون هوادار دارد که دوست دارند وضعیت مشخص شود، من هیچ قصدی نداشتم و فقط دلم برای تیم می‌سوزد. وقتی ما پوکر و گلات (چهار و پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر) را رقم زدیم نمی‌توانیم بگوییم فقط کادرفنی در آن نقش داشته است. قطعا همه اعضا و ارکان باشگاه کمک کردند، از مدیریت تا تدارکات باشگاه و حمایت هواداران تاثیر داشتند و نمی‌توانیم موفقیت یا عدم موفقیت را به شخص خاصی ربط دهیم. یک مجموعه تلاش می‌کند یا نتیجه می‌گیرد یا نمی‌گیرد. من حرف‌های غیرمنطقی نزدم.

توصیه سیدجلال به وزیر ورزش 

توصیه سیدجلال به وزیر ورزش درباره پرسپولیس و استقلال

کاپیتان پرسپولیس اعتقاد دارد وزیر ورزش و جوانان درباره مدیریت سرخابی‌ها باید دیدگاه متفاوتی داشته باشد.

 سیدجلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در این باره که وزیر ورزش و جوانان گفته است نباید مسائل فنی و مدیریتی را به هم گره زد، عنوان کرد: ما مشکلات زیادی داریم و باید آنها را بیان کنیم. پرسپولیس و استقلال زیر نظر وزیر ورزش است و او باید دیدگاه دیگری داشته باشد. سجادی باید به این دو باشگاه کمک کند و امیدوارم مشکلات حل شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2959

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر