جدول لیگ همچنان به کام پرسپولیس

مدافع عنوان قهرمانی در هفته هفتم با دستیابی به برد مقابل نفت آبادان اکنون به اختلاف دو امتیازی با صدرنشین رسیده تا اوضاع همچنان بر وفق مراد آنها باشد.

جدول لیگ همچنان به کام  پرسپولیس

مدافع عنوان قهرمانی در هفته هفتم با دستیابی به برد مقابل نفت آبادان اکنون به اختلاف دو امتیازی با صدرنشین رسیده تا اوضاع همچنان بر وفق مراد آنها باشد. 

 سه هفته دوری از برد می‌توانست برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی اوضاع خطرناکی برای دستیابی به هدف‌شان در مسیر تکرار قهرمانی شکل دهد اما از بخت خوب آنها، رقبا نیز در کسب امتیاز تعلل داشتند تا این تیم همچنان اختلاف امتیازی کمی با صدر داشته باشد و امیدوار به اتفاقات هفته‌های آتی باشد. 

پرسپولیس در شرایطی طی سه هفته اخیر مقابل آلومینیوم اراک، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان به دو امتیاز رسید که رقبای این تیم در صدر جدول نیز نتوانستند شرایط را برای ایجاد اختلاف مطلوب شکل دهند تا اکنون آنها با برد برابر نفت آبادان بار دیگر در جمع مدعیان حاضر شوند و در دو امتیازی سپاهان صدرنشین حاضر شوند.

پرسپولیس هفته آینده باید برابر نفت مسجدسلیمان قرار گیرند، حریفی که بعید به نظر می‌رسد شرایط سختی برای دستیابی به امتیاز مقابل این تیم شکل دهد و برتری احتمالی آنها می‌تواند، سرخپوشان را یک گام دیگر به صدر جدول و حضور در جمع مدعیان اصلی نزدیک‌تر کند. 

سپاهان هفته آینده در دیدار برابر نساجی مازندران میزبان خواهد بود و آلومینیوم به عنوان دیگر تیم بالانشین جدول برابر ذوب آهن قرار خواهد گرفت. استقلال نیز در آبادان به مصاف شاگردان منصوریان و نفت آبادان خواهد رفت و باید دید رقبای بالانشین پرسپولیس به چه نتایجی خواهند رسید و یحیی نیز برابر رقیب خود چه خواهد کرد تا فاصله‌اش را کاهش دهد و بار دیگر در قامت مدعی ظاهر شود.

 

منبع: ورزش3

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2958

ارسال نظر