ناگفته های الهیار صیادمنش از زندگی خصوصی و ازدواجش

اللهیار صیادمنش، لژیونر و عضو تیم ملی فوتبال ایران در بخش از گفتگوی جدیدش در مورد ازدواج و همسر خارجی اش گفت.

ناگفته های الهیار صیادمنش از زندگی خصوصی و ازدواجش

تیم ملی کشورمان در ماه گذشته جهت آماده‌سازی و دیدارهای دوستانه راهی قطر شد و اردویی را در این کشور انجام پذیرفت. محمد حسین میثاقی مجری فوتبال برتر نیز برای انجام مصاحبه هایی با بازیکنان تیم ملی راهی قطر شد.

تا کنون مصاحبه های زیادی از بازیکنان تیم ملی در اردوی قطر پخش شده است، در برنامه سیزدهم تیر ماه فوتبال برتر مصاحبه جذابی از الهیار صیادمنش بازیکن تیم ملی فوتبال پخش شد که در آن جوان‌ترین بازیکن تاریخ تیم استقلال از همسر ترکیه ای و مهریه اش گفت که در ادامه این بخش می خوانید.

الهیار صیادمنش بازیکن تیم ملی فوتبال و تیم هال سیتی انگلستان در گفت و گوی جذابی با محمد حسین میثاقی در مورد خواستگاری و ازدواجش اینگونه توضیح داد:

خانمم ترکیه ای هست، تصمیم رو گرفتیم با بزرگترام که می تونه شروع دوباره ای تو زندگی شخصیم باشه و می تونه به زندگی فوتبالیم کمک کنه، هنوز عروسی نکردیم اما رسمیش کردیم و برای خواستگاری با خانواده رفتیم ترکیه، مترجم یکی از رفیقام بود، رفتیم اونجا صحبتهامون رو کردیم، خب من بلد بودم اما نمی خواستم خودم ترجمه کنم چون به نظرم زشت بود، برای همین یکی از رفیقام همراهمون اومد و صحبت ها رو کردیم، با خانواده نشستیم و همه شرایط ها رو گفتیم.

در ادامه صیاد منش با خنده در مورد مهریه اش گفت: مهریه نداشتیم خداروشکر، انگلیس باید فعلا زندگی کنیم، با هم دیگه یک بار ایران اومدیم، تهران بودیم و قسمت نشد شمال بریم.

منبع: نمناک

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29380

ارسال نظر