پاسخ وزیر ورزش به گلایه یحیی گل محمدی :استقلال و پرسپولیس را به یک چشم می‌بینم

وزیر ورزش همه ایران هستم نه وزیر ورزش استقلال و پرسپولیس

پاسخ وزیر ورزش به گلایه یحیی گل محمدی  :استقلال و پرسپولیس را به یک چشم می‌بینم

سجادی وزیر ورزش گفت : ورزش ایران، استقلال و پرسپولیس را به یک چشم می‌بینم

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت :وزیر ورزش همه ایران هستم نه وزیر ورزش استقلال و پرسپولیس؛ ولی وظیفه ما این است که از این دو تیم حمایت کنیم. ما هر دو تیم را به همراه ورزش کشور به یک چشم می‌بینیم.

پرسپولیس بلاتکلیف نیست

سجادی در خصوص تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:این بلاتکلیفی نیست. من نمی‌دانم چرا مسائل فنی را به مسائل مدیریتی ارتباط می‌دهند؟ من با آقای صدری کاملاً در ارتباط هستم و او آدمی خدوم و پرتلاش است. من و او کاملاً با هم هماهنگ هستیم. ما در مدیریت مسائلی داریم که لازم نیست هر روز آنها را عنوان کنیم. اگر بخواهم تمام اتفاقات هر روزم را که با استقلال و پرسپولیس، بین همکارانم و بین این دو باشگاه دارم را  اطلاع‌رسانی کنم اصلاً مصحلت نیست. زندگی ما فقط استقلال و پرسپولیس نیست، وظیفه داریم در خدمت همه ورزش کشور باشیم.

* زندگی ما فقط پرسپولیس و استقلال نیست

 

وزیر ورزش ادامه داد:من کوچک همه شما، به عنوان وزیر ورزش و جوانان همه ایران هستم نه وزیر ورزش استقلال و پرسپولیس؛ ولی وظیفه ما این است که از این دو تیم حمایت کنیم. چون پرطرفدار هستند و همه چشم امید به موفقیت اینها بسته‌اند. ما هر دو تیم را به همراه ورزش کشور به یک چشم می بینیم

هر اقتداری که مدیرعامل بخواهد صدری دارد

 

سجادی خاطرنشان کرد:می‌خواهم این اطمینان را به همه بدهم که اصلاً مسائل هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هیچ نقشی در مسائل فنی و نتیجه‌گیری تیم ندارد. چون هر اقتداری که یک مدیرعامل بخواهد آقای صدری دارد و هر اختیاری بخواهد او دارد. کاملاً‌ با هم هماهنگ هستیم و در آخرین جلسه‌ای که در خدمتش بودم به او گفتم که به من نظر بدهید. مثل زمانی که با استعفای مدیرعامل قبلی موافقت کردید بنده مخالف بودم اما هیأت مدیره موافقت کرد. هیأت مدیره از من خواهش کرد که استعفای مدیرعامل قبلی را بپذیرم. به زور که نمی‌شود من مقابل هیأت مدیره بایستم.

 

*از هیات مدیره پرسپولیس خواستم در مورد مدیرعامل ایده بدهند

 

وی افزود:وقتی شما می‌گویید با استعفایش موافقت کنید، بنده می‌گویم چشم. هیأت مدیره باید فکر کند و جایگزین مدیرعامل قبلی را به من نظر بدهد. آنها شور کردند و به من گفتند که آقای صدری به مدت سه سال سرپرست باشد. الان هم در فکر این هستیم که هیأت مدیره را تقویت کنیم. در هیأت مدیره هم امکان تغییر هست هم تقویت. من از هیأت مدیره خواهش کردم خودشان فکر کنند در مورد مدیرعامل به من ایده بدهند.

 

 

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2916

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • آلکیسه

        سلام ماشااله به وزیر الاستقلال که خودش را نشان داد طرفدار تیم حکومتی است . وطرفدار تیم مردمی نیست. طبیعی است..

      ارسال نظر