بمب گل محمدی خنثی شد

مهاجم ایرانی مورد نظر یحیی گل محمدی تصمیم گرفت در فصل جدید هم در تیم پوشکاش مجارستان توپ بزند.

بمب گل محمدی خنثی شد

از قرار معلوم باشگاه زوریا اوکراین مبلغ یک و نیم میلیون یورویی برای فروش شهاب زاهدی اعلام کرده بود. مهاجم ایرانی مورد نظر یحیی گل محمدی تصمیم گرفت در فصل جدید هم در تیم پوشکاش مجارستان توپ بزند.

پیشتر نوشته بودیم پس از ناامیدی از خرید فوروارد گلزن، یحیی گل محمدی برای چندمین بار به فکر بازگرداندن شهاب زاهدی بود. البته این یک طرف ماجرا بود و شهاب زاهدی گفته بود که به یک دلیل منطقی نمی‌تواند به پرسپولیس ملحق شود؛ بند ۲ میلیون دلاری در قرارداد این بازیکن ایرانی با تیم اوکراینی که تیم خواهانش برای اخذ رضایتنامه باید بپردازد. باشگاه پرسپولیس و هیچ باشگاه ایرانی دیگری قادر به پرداخت این مبلغ برای صدور رضایتنامه شهاب زاهدی نیستند!

شهاب زاهدی در حال حاضر نمی‌تواند به دلیل جنگ قرارداد خود را فسخ کند. در شرایطی این امر ممکن است که جنگی طولانی شده باشد و جان و سلامتی بازیکن را در خطر قرار دهد. بنابراین زاهدی باید تا تعیین تکلیف جنگ روسیه و اوکراین صبر کند! زاهدی نیم فصل هم به تیم پوشکاش آکادمیا مجارستان پیوست اما هنوز بازیکن تیم اوکراینی محسوب شده و اختیارش دست خودش نیست. بند قرارداد یک و نیم میلیون یورویی هم حسابی کار را برای بازگشت او به ایران و پرسپولیس غیرممکن کرد. در نهایت شهاب زاهدی تصمیم گرفت یک فصل دیگر هم در تیم پوشکاش مجارستان بازی کند.

سرمربی پرسپولیس باید حالا دنبال مهاجم دیگری برای تیمش باشد هرچند امیدوار بود با خرید شهاب زاهدی بلند قامت، گلزن و سرزن خاطره خوب جذب شهریار مغانلو را زنده کند اما نشد که نشد!/ خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 28710

ارسال نظر