فنونی‌زاده: دوست داشتم سیدجلال با جام خداحافظی کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید سید جلال حسینی از معدود بازیکنانی بود که توانسته بود بعد از ۳۰ سالگی هم درخشش خود را برای طولانی مدت حفظ کند.

فنونی‌زاده: دوست داشتم سیدجلال با جام خداحافظی کند

مرتضی فنونی‌زاده، مدافع سابق پرسپولیس در خصوص خداحافظی سیدجلال حسینی، کاپیتان این تیم از فوتبال اظهار کرد: به هر حال سیدجلال سال‌ها افتخارآفرینی کرد و توانست هم به پرسپولیس و هم به تیم ملی کمک کند. در فوتبال ایران کمتر بازیکنی پیدا می شود که حتی بعد از ۳۲ یا ۳۳ سالگی هم مثل زمان اوجش بدرخشد و بتواند زمینه‌ساز موفقیت‌های یک تیم شود.

وی ادامه داد: البته من دوست داشتم که حسینی سال قبل و بعد از گرفتن قهرمانی پنجم از فوتبال خداحافظی کند که سال آخرش با کسب جام همراه باشد اما امسال متاسفانه این اتفاق رخ نداد. اضافه شدن این بازیکن به کادر فنی نکته خوبی است که نشان می‌دهد سرمایه تیم باید حفظ شود اما این رویه نباید جا بیفتد که هر بازیکن با سابقه پرسپولیسی وقتی از فوتبال خداحافظی کرد، حتما مربی تیم شود. من زمانی که خداحافظی کردم، نگاهی به این قضایا نداشتم و حتی حدود ۱۰ سال هم در رده پایه کار کردم. حسینی تجربه خوبی دارد و می‌تواند به تیم کمک کند و من امیدوارم هر اتفاقی که رخ خواهد داد و در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌شود، سرانجامش قهرمانی و موفقیت برای پرسپولیس باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص فعالیت این تیم در نقل و انتقالات تصریح کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی گرفته است. این بازیکنان جذب شده فقط به رقبا گوشزد می‌کنند که پرسپولیس می‌خواهد دوباره قهرمان شود و آن‌ها کار سختی دارند. البته در جوانگرایی خیلی خوب کار نشده زیرا بیشتر بازیکنان سطح بالایی که گرفته شده‌اند سن و سال‌دار هستند. درخواستی که از درویش دارم این است که با این بازیکنان قرارداد یک ساله ببندد و اگر کیفیت آن‌ها خوب بود، هر سال آن قرارداد را تمدید کند. گل‌محمدی و درویش باید در جذب بازیکنان جوان هم قوی عمل کنند؛ اتفاقی که دایی در اوایل دهه ۹۰ انجام داد و امثال عالیشاه، طارمی، نوراللهی و علیپور توانستند حداقل ۵ سال به تیم کمک کنند. پرسپولیس تیم خوبی جمع کرده و شانس قهرمانی بالایی دارد.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 28592

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر