تلاش مدیر ورزشی باشگاه لیون برای جذب سردار آزمون

مدیر ورزشی باشگاه لیون فرانسه تمایل به جذب سردار آزمون دارد.

تلاش مدیر ورزشی باشگاه لیون برای جذب سردار آزمون

 جونینیو پرنامبوکانو مدیر ورزشی باشگاه لیون فرانسه  تمایل به جذب سردار آزمون دارد.

به گزارش عرشه آنلاین ، خبرگزاری چمپیونات روسیه از ابراز علاقمندی مدیر ورزشی باشگاه لیون فرانسه برای جذب سردار آزمون خبر داد و نوشت: برای انتقال او تلاش می‌کنیم.

 مدیر ورزشی لیون فرانسه  گفت  به اینکه من و سرمربی لیون سردار آزمون را خیلی دوست داریم

قرارداد مهاجم ایرانی زنیت تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و او این اجازه را دارد تا با تیم‌های خواهانش به طور مستقیم وارد مذاکره شود.

وی گفت: هر چند به عنوان مهاجم دوم در روسیه بازی کرده اما بیشتر به عنوان یک مهاجم مرکزی به نظر می‌رسد.

پرنامبوکانو ادامه داد که برای جذب سردار آزمون تلاش می کنیم اما نمی دانیم موفق می شویم یا خیر.

رسانه‌های ایتالیایی در روزهای گذشته با بیان اینکه استعدادیاب‌های فیورنتینا برای بررسی شرایط مهاجم ایرانی زنیت از نزدیک بازی این تیم برابر یوونتوس در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا را نظاره گر بودند از احتمال حضور سردار در این تیم سخن گفتند.

در حالی که زنیت در این بازی ۴ بر ۲ شکست خورد، سردار آزمون در این بازی گل دوم زنیت را ثمر رساند. گفته می شود تیم های رم، فیورنتینا، بایرلورکوزن و تاتنهام خواهان انتقال سردار آزمون هستند.

تینو کادویر و کارل توکو اکامبی مهاجمان آفریقایی لیون قرار است چندین هفته در جام ملت های آفریقا حضور داشته باشند و به همین دلیل این تیم فرانسوی به دنبال جذب فوری یک مهاجم است. 

انتقال مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت چند ماه پیش متوقف شد چرا که این تیم روسی نتوانسته بود جایگزینی برای او پیدا کند. در آن زمان پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی به زنیت داده شده بود اما در آخر این انتقال نهایی نشد.  

در حال حاضر قرارداد آزمون در تابستان به پایان می‌رسد و او قصد تمدید قرارداد با زنیت را ندارد. این بدین معنی است که زنیت می‌خواهد هر چه زودتر با فروش مهاجم ایرانی خود، از جدایی این بازیکن بی‌نصیب نماند. هم اکنون لیون قصد دارد پیشنهادی بین هفت تا هشت میلیون یورو برای خرید آزمون بپردازد. 

ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در این فصل از لیگ روسیه توانسته پنج گل به ثمر برساند. او در ۲ فصل گذشته نیز موفق به زدن ۱۷ و ۱۹ گل برای تیمش شده است.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2657

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر