فنایی پرسپولیس را ترک می‌کند؟

به نظر می‌رسد تعداد بیشتری از کادرفنی پرسپولیس برای فصل جدید تغییر خواهند کرد.

فنایی پرسپولیس را ترک می‌کند؟

در شرایطی که سرخپوشان مشغول خریدهای تابستانی خود هستند، به نظر می‌رسد در زیر پوست اخبار رسمی باشگاه، اتفاقات دیگری هم در حال وقوع است.

باشگاه پرسپولیس در شرایطی که اعضای کادرفنی هنوز تحت قرارداد پرسپولیس هستند، تصمیمات تازه در خصوص آنها گرفته که یکی از این تصمیمات با پست اینستاگرامی مظاهر رحیم‌پور مشخص شد و دیگری هم ممکن است مربوط به مربی دروازه‌بان‌ها باشد.

داوود فنایی دو سال و نیم پیش همراه یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس آمد و در این مدت علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، حامد لک و احمد گوهری زیر نظر او کار کردند و حالا شایعات پیرامون جدایی وی به بیشترین میزان رسیده و گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس تصمیم خود درباره قطع همکاری با وی را گرفته است.

احتمال دارد تغییرات دیگری هم در کادر پرسپولیس ایجاد شود. همچنین با حضور خانبان در تیم ملی، ممکن است وی نیز با پرسپولیس به خط پایان برسد.

در ابتدا فنایی مورد تمجید هواداران پرسپولیس قرار گرفت اما در فصلی که گذشت عملکرد ضعیف دروازه‌بان‌های پرسپولیس باعث شد تا او نیز مورد انتقاد قرار بگیرد.

در صورت جدایی فنایی باید دید که باشگاه پرسپولیس چه کسی را در این پست قرار می‌دهد. یحیی گل‌محمدی که همیشه حامی اعضای کادرش بوده، هنوز واکنشی به این اتفاق نداشته است.

نکته مهم اینکه با جدایی رحیم‌پور و سپس فنایی، ممکن است کادرفنی پرسپولیس به کلی دچار تغییر شود. شنیده‌های غیررسمی حاکی از آن است که در صورت سرمربیگری حمید مطهری در یک تیم لیگ برتری، رحیم‌پور و فنایی نیز به کادر وی اضافه خواهند شد.

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24996

ارسال نظر