جزئیات جدید درباره رای دیدار پرسپولیس تراکتور

سرپرست تراکتور نسبت به حکم کمیته انضباطی درخصوص بازی نیمه تمام پرسپولیس واکنش نشان داد.

جزئیات جدید درباره رای دیدار پرسپولیس تراکتور

سرپرست تراکتور نسبت به حکم کمیته انضباطی درخصوص بازی نیمه تمام پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش عرشه آنلاین، دیدار پرسپولیس با تراکتور از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر با جنجال های زیادی همراه بود که در نهایت با تصمیم داور میدان این بازی نیمه تمام ماند و قرار شد تا کمیته انضباطی طی جلساتی مشکلات بوجود آمده در ورزشگاه تبریز را بررسی و در نهایت درمورد این دیدار تصمیم گیری کند. یکی از این جلسات امروز با حور سرپرست تیم تراکتور در ساختمان فدراسیون برگزار شد.

کاظم محمودی سرپرست تراکتور پس از ترک ساختمان فدراسیون فوتبال گفت: در این جلسه ما به عنوان باشگاه تراکتور مستندات و دلایل خود را به کمیته انضباطی ارائه کردیم و قرار بر این شد که در اسرع وقت کمیته انضباطی رای خود را صادر کند و مشکل دیگری پیش نیاید.

او در مورد زمان ابلاغ رای عنوان کرد: من فکر کنم تا پایان هفته رای به اطلاع همه برسد.

محمودی درباره مسائل مطرح شده در جلسه گفت: اگر اجازه بدهید در مورد مسائل مطرح شده صحبت نکنیم چون اکثر صحبت‌ها محرمانه بوده. اما ما همه مستندات را عنوان کردیم و من فکر می‌کنم انشالله کمیته انضباطی بهترین رای را خواهد داد و عادلانه رفتار خواهد کرد.

معاون حقوقی تراکتور نیز درباره حکم احتمالی توضیح داد: مستنداتی که ما ارائه کردیم و جوی که بر جلسه حکم فرما بود، به نظر من تا الان نتیجه‌ای مشخص نیست. هم از حیث سه امتیاز و هم سایر موارد. محرومیت هم که دستور موقت بود و باشگاه اعتراض کرد و به آن هم رسیدگی خواهد شد. در این جلسه هم از ارکان رسیدگی عادلانه، استماع است که این مهم انجام شد. امیدوارم ارکان دیگر هم انجام شود و رای عادلانه صادر شود.

محمدپور راجع به طولانی شدن جلسه اظهار کرد: تشخیص این موضوع با کمیته انضباطی است و من ورود نمی‌کنم. علت طولانی شدن جلسه این بود که ابعاد نهفته زیادی بود و مستندات زیادی داشتیم که در گزارش داوری اشاره نشده بود.

سرپرست تراکتور در مورد استیناف خواهی احتمالی تراکتور گفت: چون رای صادر نشده ما نمی‌توانیم از الان در مورد رای صحبت کنیم اما باید این حق را برای باشگاه تراکتور قائل شویم.

منبع: خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23294

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر