یحیی گل‌محمدی: ناهماهنگ بودیم و بدموقع گل خوردیم

هر وقت پاس دادیم، به موقعیت رسیدیم

یحیی گل‌محمدی: ناهماهنگ بودیم و بدموقع گل خوردیم

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که تیمش در ضربات ایستگاهی خطرناک بود.

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی حضور یافت و در خصوص این دیدار اظهار داشت: در مجموع فکر میکنم بازی خوبی از طرف هر دو تیم بود. نیمه اول باتوجه به تغییراتی که داشتیم نیمه خوبی بود. با اینکه این تغییرات باعث شده بود یک مقدار ناهماهنگی وجود داشته باشد اما هر موقع توانستیم پاس بدهیم در زمین حریف به موقعیت رسیدیم و در ضربات ایستگاهی هم خطرناک بودیم.

 

دیگران می خوانند 

 

 

* نباید به حریف ایستگاهی می‌دادیم
زمان خیلی بدی گل خوردیم. آخرین دقیقه نیمه اول که کار را سخت کرد. نیمه دوم یک نیمه خیلی خوب برای ما بود. هم توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از پست هافبک استفاده کنیم و موقعیتهای خوبی هم به دست بیاوریم. وقتی توانستیم در فضا پاس بدهیم کارمان شکل گرفت و توانستیم از عمق و کناره خوب استفاده کنیم. در مجموع بازی خوبی را انجام دادیم و می‌توانستیم بازی را ببریم اما متاسفانه گل بد موقعی خوردیم. تیم گل‌گهر هم روی ضربات ایستگاهی خیلی خطرناک است و باید خیلی بیشتر دقت می‌کردیم تا این همه به حریف ایستگاهی ندهیم. 

* می‌توانستیم برنده باشیم
بچه ها خیلی زحمت کشیدند تا جبران کنند و نیمه اول هم نیمه خوبی بود و موقعیت های خوبی داشتیم. به نظرم می‌توانستیم در مجموع برنده بازی باشیم اما متاسفانه این اتفاق رخ ندا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2014

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر