تبلیغ آپارتمان در دُبی برای پرسپولیسی‌ها ممنوع شد!

​ کمیته اخلاق به باشگاه پرسپولیس نامه ای ارسال و در آن اعلام کرد سیدجلال حسینی ، سعید آقایی و امید عالیشاه باید روز شنبه ۸ آبان در کمیته اخلاق حاضر شوند تا در خصوص برخی مسائل توضیحاتی دهند!

تبلیغ آپارتمان در دُبی برای پرسپولیسی‌ها ممنوع شد!

احضار دو بازیکن پرسپولیس به کمیته اخلاق به خاطر استوری‌های تبلیغاتی برای خرید آپارتمان در کشور امارات و شهر دُبی بوده است!

 
​ کمیته اخلاق به باشگاه پرسپولیس نامه ای ارسال و در آن اعلام کرد سیدجلال حسینی ، سعید آقایی و امید عالیشاه باید روز شنبه ۸ آبان در کمیته اخلاق حاضر شوند تا در خصوص برخی مسائل توضیحاتی دهند! مثل همیشه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هیچ توضیحی در خصوص دلیل احضار این ۳ بازیکن پرسپولیس نداد تا بازار شایعات داغ‌تر شود!

در این ارتباط شنیدیم احضار سید جلال حسینی و امید عالیشاه به خاطر استوری‌های تبلیغاتی برای خرید آپارتمان در کشور امارات و شهر دُبی بوده است! گویا این دو بازیکن تخلفی انجام نداده و صرفا به خاطر تبلیغ آپارتمان در امارات از سوی کمیته اخلاق احضار شده اند.

اخبار تکمیلی حکایت ازآن دارد که دو بازیکن استقلال  و یک دروازه‌بان سرشناس و سابق آبی‌ها نیز در این زمینه فعالیت کرده و احتمال احضار آنها نیز وجود دارد!

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1781

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر