آمار فوق‌العاده صیادمنش در لیگ اوکراین

خرید الماس آبی دایمی می شود؟

تیم فوتبال زوریا لوهانسک در هفته سیزدهم لیگ اوکراین برابر تیم متالیست ۱۹۲۵ با نتیجه پرگل ۶ بر ۱ به پیروزی رسید. دو گل تیم زوریا در این بازی توسط اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی و بازیکن سابق استقلال که به الماس آبی معروف شد، به ثمر رسید

خرید الماس آبی دایمی می شود؟

تیم فوتبال زوریا لوهانسک در هفته سیزدهم لیگ اوکراین برابر تیم متالیست ۱۹۲۵ با نتیجه پرگل ۶ بر ۱ به پیروزی رسید. دو گل تیم زوریا در این بازی توسط اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی و بازیکن سابق استقلال که به الماس آبی معروف شد، به ثمر رسید تا روند رو به رشد این بازیکن جوان ادامه داشته باشد.

عملکرد اللهیار در مدت زمان حضورش در تیم زوریا با افت و خیز همراه بوده اما  او در سه بازی متوالی که برای زوریا به میدان رفته، توانسته چهار گل وارد دروازه حریفان کند. این روند از بازی زسکا صوفیه در لیگ کنفرانس اروپا آغاز شد و صیادمنش در آن بازی تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا امیدهای صعود زوریا به مرحله بعد این رقابت‌ها حفظ شود.

صیادمنش در واقع بازیکن تیم فنرباغچه ترکیه است اما به صورت قرضی راهی تیم زوریا لوهانسک شد و این قرارداد قرضی تا نقل و انتقالات زمستانی این فصل اعتبار دارد.این مهاجم ایرانی که از سال ۲۰۲۰ در تیم زوریا حضور دارد، در مجموع ۴۳ بازی برای تیم اوکراینی انجام داده است که حاصل این بازی‌ها ۱۳ گل و پنج پاس گل بوده است.هنوز به صورت رسمی اعلام نشده تکلیف صیادمنش برای ادامه کار در زوریا چگونه است.

این مهاجم چندی پیش در مصاحبه‌ای با رسانه‌های ایران اعلام کرد که دوست دارد این فصل را کامل در اوکراین بماند.با این حال بند فعال کردن خرید دایمی صیادمنش برای تیم زوریا در حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو برای این تیم آب می‌خورد. به تازگی رسانه‌های ترکیه گزارش داده‌اند صیادمنش در نقل و انتقالات زمستانی به تیم فنرباغچه بر می‌گردد ولی هنوز این احتمال وجود دارد که زوریا قرارداد قرضی دیگری را با فنرباغچه برای حفظ صیادمنش امضا کند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1747

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر