برانکو، تارتار و ربیعی جانشینان احتمالی یحیی؟

با نتایجی که گل محمدی در لیگ برتر گرفته و از قهرمانی دور شده و با توجه به حذف پرسپولیس از مسابقات جام حذفی با قبول شکست مقابل آلومینیوم اراک، دوباره بحث تغییر در کادرفنی سرخ ها مطرح شده است

برانکو، تارتار و ربیعی جانشینان احتمالی یحیی؟

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از هدایت این تیم برکنار شد و همین خبر کافی بود تا دوباره شایعه تغییر احتمالی در کادرفنی پرسپولیس قوت بگیرد. پس از کسب نتایج ضعیف در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر و همچنین حذف از رقابت‌های جام حذفی مقابل تیم خلیج فارس ماهشهر، مدیران باشگاه مس رفسنجان تصمیم به برکناری محمد ربیعی از سرمربیگری این تیم گرفتند.طبق صورت جلسه‌ای که یک شنبه شب  میان اعضای هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان به امضا رسید، اعضا به این نتیجه رسیدند که با ربیعی قطع همکاری و باب مذاکره با گزینه‌های مختلف را باز کنند.

این اتفاق در حالی رخ داده که ربیعی با مس ۲ سال دیگر قرارداد دارد و باید منتظر ماند و دید که در نهایت دو طرف به چه جمع بندی خواهند رسید. با رسانه ای شدن این خبر گمانه زنی ها درباره مقصد آینده ربیعی آغاز شده و جالب این که به زعم برخی، او گزینه جانشینی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است. البته از مدت ها پیش نام مهدی تارتار برای جانشینی گل محمدی مطرح شده بود به خصوص که سرمربی سرخ ها در فصل جاری چند بار استعفا یا تهدید به قطع همکاری کرد و همین مسئله باعث شد که برخی رسانه ها از احتمال حضور تارتار روی نیمکت سرخ ها برای ادامه مسابقات فصل جاری یا فصل آینده خبر دهند.

موضوعی که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس چند روز پیش در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها تکذیب و تایید کرد که پرسپولیس با گل محمدی ادامه می دهد و اسامی مطرح شده برای کادرفنی سرخ ها زاییده ذهن دیگران است و باشگاه تصمیمی درباره تغییر کادرفنی ندارد. اما حالا با نتایجی که گل محمدی در لیگ برتر گرفته و از قهرمانی دور شده و با توجه به حذف پرسپولیس از مسابقات جام حذفی با قبول شکست مقابل آلومینیوم اراک، دوباره بحث تغییر در کادرفنی سرخ ها مطرح شده است و این بار با قطع همکاری ربیعی با مس رفسنجان یک گزینه دیگر هم برای جانشینی یحیی اضافه شده است. البته برخی از منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس تلویحا از احتمال استخدام یک مربی صاحب سبک خارجی برای فصل آینده خبر داده اند و با توجه به این که چندی پیش بحث بازگشت دوباره برانکو به ایران و پیشنهاد سپاهان به این مربی کروات مطرح شده بود بعید نیست پروفسور دوباره گزینه نیمکت سرخ ها باشد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 16041

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر