دبیرکل فدراسیون فوتبال:

طرح ورود بانوان به ورزشگاه به مجلس ارائه شده است

کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: طرح ورود بانوان به ورزشگاه به مجلس ارائه شد که با تصویب این طرح حضور بانوان در ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود.


طرح ورود بانوان به ورزشگاه به مجلس ارائه شده است

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: طرح ورود بانوان به ورزشگاه به مجلس ارائه شد که با تصویب این طرح حضور بانوان در ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود.

حسن کامرانی‌فر در نشست با اعضا هیئت فوتبال و مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و تدوین طرحی در این زمینه گفت: طرح ورود بانوان به ورزشگاه به مجلس ارائه شد که با تصویب این طرح حضور بانوان در ورزشگاه‌ها آزاد می‌شود.

همچنین عضو فراکسیون زنان مجلس در خصوص حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت:اقدامات و زیرساختهای لازم در این خصوص انجام شود تا از این پس شاهد حضور تماشاگران خانم در مسابقات بانوان باشیم.

زهره الهیان به همراه زهره سادات لاجوردی امروز چهارشنبه 5 آبان ماه ضمن حضور در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان، دقایقی به گفت وگو با کادر فنی و ملی پوشان پرداختند.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس درباره حضور در جمع زنان ملی پوش گفت: روز خوبی در بین فوتبالیست های خانم داشتیم و موفقیت های آن را از نزدیک مشاهده کرده و با توضیحاتی که کادر فنی، بیشتر در جریان امور قرار گرفتیم؛ روحیه نشاط و شادی از طریق ورزش بخصوص جوانان و دختران در جامعه  ایجاد می شود.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1548

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر