نقشه جدید یحیی گل‌محمدی برای خط حمله پرسپولیس + ترکیب احتمالی مقابل نساجی

پرسپولیس در دومین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر باید به مصاف نساجی برود.

نقشه جدید یحیی گل‌محمدی برای خط حمله پرسپولیس + ترکیب احتمالی  مقابل نساجی

 پرسپولیس امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است تا دومین بازی اش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر را انجام داد. شاگردان یحیی گل محمدی برای فاصله نگرفتن از تیم‌های مدعی یعنی سپاهان، استقلال و گل گهر نیاز به کسب پیروزی در این دیدار خانگی دارند.

 

برای این مسابقه حامد لک مثل همیشه درون دروازه قرار خواهد گرفت و وظیفه حراست از سنگر سرخپوشان را بر عهده دارد. کمی جلوتر از او و در خط دفاع، سیدجلال حسینی با بازوبند کاپیتانی وارد میدان خواهد شد و زوج این فصل او را هم فرشاد فرجی تشکل می‌دهد. 

سرخپوشان با چینش دفاعی مشابه بازی قبل مقابل فولاد به مصاف نساجی خواهند رفت و مثل بازی قبل شاهد حضور وحید امیری در پست دفاع چپ و مهدی شیری به عنوان دفاع راست در ترکیب سرخپوشان هستیم. 

میلاد سرلک و رضا اسدی هم زوج خط هافبک دفاعی پرسپولیس را در این دیدار تشکیل می‌دهند. 

دو هافبک هجومی پرسپولیس در این بازی امید عالیشاه و مهدی ترابی هستند که متمایل به کناره ها بازی می‌کنند. عالیشاه در ترکیب اصلی با یک خط عقب‌تر آمدن جای احسان پهلوان را پر کرده و دیگر مانند دیدار با فولاد مهاجم نیست. 

در خط حمله هم با ورود عیسی آل کثیر به ترکیب اصلی شاهد یک تغییر نسبت به دیدار قبل هستیم و این مهاجم پرسپولیس زوج مهدی عبدی را که این بار هم در جمع ۱۱ بازیکن اصلی حضور دارد تشکیل خواهد داد. 

البته  یحیی گل محمدی در لیگ برتر ایران نقشه جدیدی را برای خط حمله این تیم طراحی کرده است. درست است که او از نداشتن مهاجم خارجی و طراز اول گله‌مند است، ولی توانسته آمار خوبی در خط هجومی تیمش در امر گلزنی به ثبت برساند. ماجرا از این قرار است که پرسپولیس در ۵ بازی آخرش در رقابت‌های لیگ برتر برنده از زمین مسابقه خارج شده و هر ۵ برد با اختلاف حداقل ۲ گل به دست آمده است. آخرین برد آن‌ها مربوط به هفته نخست لیگ برتر است که ۳ بر یک فولاد را از پیش رو برداشتند

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی:

حامد لک، مهدی شیری، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1467

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر