فوتبال|فوتبال جهان|فوتبال اروپا

بازیگر ثروتمند، می‌خواهد یک تیم فوتبال را بخرد!!!

جرج کلونی می‌خواهد تیم دربی‌کانتی را بخرد!

بازیگر ثروتمند، می‌خواهد یک تیم فوتبال را بخرد!!!

جرج کلونی به طرفداران دربی‌کانتی گفته که علاقه دارد با خرید این باشگاه به سرمربی وین رونی یاری رساند.

بعد از دراماتیک‌ترین تصاحب فوتبال از زمانی که رومن آبراموویچ مجبور به ترک چلسی شد، اسطوره هالیوود گفته است که می‌خواهد کنسرسیومی را برای خرید باشگاه حاضر در لیگ چمپیونشیپ رهبری کند.

دربی بعد از ناکامی در مالاگا

جرج ۶۰ ساله، پس از معرفی قوچ‌ها توسط جک اوکانل، شروع به دنبال کردن آن‌ها کرد. و پس از اینکه تلاش او برای خرید باشگاه اسپانیایی مالاگا در سال ۲۰۲۰ شکست خورد، اشاره کرد که به دنبال تصاحب پارک پراید است. او گفت: «دربی یک باشگاه فوتبال بزرگ با تاریخ فوق‌العاده دارد و من مطمئن هستم که آینده بزرگی نیز در پی دارد.  می‌دانم که در چند وقت اخیر مشکلاتی وجود داشته است، اما هیچ چیز حل‌نشدنی نیست و تحت این شرایط تیم واقعا سخت کار کرده و خوب بازی کرده است. برای من بدیهی است که مانند بازیکنان حاضر در زمین، هواداران نیز نقش خود را در زمین ایفا کرده‌اند. علاقه من به فوتبال در سال‌های اخیر افزایش یافته و چند سال پیش از من پرسیده شد که آیا می‌خواهم با گروهی از افراد دیگر که به دنبال خرید باشگاه فوتبال مالاگا در اسپانیا هستند مشارکت داشته باشم. این یک چشم‌انداز بسیار هیجان‌انگیز بود، اما در نهایت شکست خورد. شاید داشتن یک باشگاه فوتبال بهترین چیز بعدی برای من باشد. شاید، یک روز ...»

بحران دربی

دربی ۶ ماه است که با کمبود نقدینگی مواجه است و به دنبال خریدار می‌گردد. رونی گفت که این باشگاه مشکل‌دار در موقعیت وحشتناکی قرار گرفته است. اما اظهارات کلونی ممکن است به این تیم حیات بخشیده باشد. 

نیگل میلز نماینده دربی‌شایر گفت: «ما دنبال مالک جدید هستیم و این عالی‌ست. این موضوع برای اقتصاد محلی فوق‌العاده خواهد بود و میلیون‌ها پوند را به همراه خواهد داشت. شهرت تیم را به شدت بالا می‌برد. امیدوارم او بتواند با مدیران ارتباط برقرار کند. فوق‌العاده خواهد بود.»

آماندا سولووی، نماینده دربی‌نورث نیز از علاقه کلونی استقبال کرد. او گفت: «این وضعیت برای مدت طولانی ادامه داشت و اگر جرج کلونی که عاشق فوتبال است آن را بخرد، بسیار عالی خواهد بود. من هم مانند همه هواداران منتظر این هستم که چه زمانی خریدار معرفی می‌شود و باشگاه بسیار محبوب ما نجات می‌یابد.»

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13746

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر