شوک به استقلال ؛ ماشاریپوف از ایران فرار کرد!

ماجرای جلال الدین ماشاریپوف و سفرش به خارج از کشور به یک سوژه جدید در استقلال تبدیل شده است.

شوک به استقلال ؛ ماشاریپوف از ایران فرار کرد!

ماجرای جلال الدین ماشاریپوف و سفرش به خارج از کشور به یک سوژه جدید در استقلال تبدیل شده است.

پس از پایان بازی با شمس آذر، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال، تهران را ترک کرد و برای مدت کوتاهی راهی دبی شد. البته این سفر در حالی صورت گرفت که جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال در جریان قرار نداشت و ظاهراً با او پیرامون این مسئله هماهنگ نشده بود! مربیان استقلال مدعی‌اند که حتی نمی‌دانند پاسپورت بازیکن ازبکستانی این تیم در داخل ساختمان باشگاه قرار داشته یا اینکه دست خود جلال الدین بوده است ولی این را می‌دانند که او از باشگاه برای سفرش اجازه گرفته و همین مسئله باعث تعجب آنها شده است، چون قاعدتاً بازیکن باید سرمربی و سرپرست تیم را در جریان بگذارد و پس از کسب اجازه از آنها با باشگاه جهت سفرش هماهنگی‌های لازم را صورت بدهد!

با توجه به شناختی که از جواد نکونام داریم، قطعاً با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد خواهد کرد و او را بابت اتفاق فوق مورد مخذه قرار خواهد داد ولی نکته اینجاست که شکل برخورد با او چه خواهد شد؟

 

 اگر قرار بر جریمه کردن ماشاریپوف باشد، نکونام عملاً نمی‌تواند کار اجرایی بکند، چون پرداخت مطالبات و کم کردن قرارداد‌ها بر عهده خود باشگاه است و اگر ثابت شود که کادر مدیریتی استقلال به جلال الدین اجازه خروج داده‌اند، قطعاً این بازیکن زیر بار هیچ جریمه‌ای نخواهد رفت ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم که ملی پوش ازبکستانی استقلال در جدال هفته آینده برابر تراکتوربا نظر نکونام نیمکت نشین می‌شود یا اینکه تا آن زمان قضایا حل و فصل خواهد شد؟

هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی با شمس آذر تهران را ترک کرد و به سوی امارات رفت تا همین مسئله به سوژه‌ای برای تقابل دوباره کادر فنی و مدیریتی استقلال تبدیل شود. جواد نکونام و مربیان استقلال از اینکه جلال الدین ماشاریپوف بدون اجازه گرفتن از آنها راهی خارج از کشور شده، بسیار عصبانی هستند و تصور می‌کردند باشگاه استقلال چنین مجوزی را صادر کرده است، اما از قرار معلوم اتفاقات دیگری رخ داده است.

تحویل ندادن پاسپورت

بازیکن ازبکستانی استقلال در اواخر تعطیلات نوروزی به تهران برگشت و مقامات باشگاه استقلال به او اعلام کردند بر اساس قوانین فیفا باید پاسپورتش را به آنها تحویل بدهد، اما جلال الدین از انجام چنین کاری طفره رفت و مدعی شد با توجه به اینکه خانواده‌اش در دبی حضور دارند و او می‌خواهد برای ملاقات با آنها و آوردنشان به تهران کار‌های مربوط به خروجی خود را انجام بدهد، ترجیح می‌دهد گذرنامه را پیش خودش نگه دارد و همین کار را نیز انجام داد.

باشگاه استقلال به ماشاریپوف اعتماد کرد و پاسپورت را از او نگرفت ولی حالا همین مسئله دردسرساز شده است، چون به نظر می‌رسد بازیکن ازبکستانی استقلال سفرش را علاوه بر کادرفنی با کادر مدیریتی باشگاه نیز هماهنگ نکرده و در واقع خودش بلیت خریده و از ایران خارج شده است.

بی‌خبری هر دو گروه

نکونام و مدیران باشگاه استقلال رابطه گرمی با هم ندارند، اما از قرار معلوم در اجرای ماشاریپوف به نوعی هر دو گروه متعجب باقی مانده‌اند و بی‌خبرند.

مربیان استقلال قاطعانه می‌گویند از طرف جواد نکونام مجوزی برای مرخصی این بازیکن صادر نشده است و کادر مدیریتی باشگاه نیز تاکید دارند این بازیکن پاسپورتش را به آنها تحویل نداده و برنامه تمرینی هم توسط سرمربی تدوین می‌شود و آنها اصلاً نمی‌دانند بازیکنان چه روز‌هایی استراحت دارند و اگر قرار باشد سر تمرین نروند قاعدتاً با سرمربی هماهنگ می‌کند بنابراین هیچ مرخصی به جلال الدین از طرف آنها صادر نشده است. اگر واقعا هر دو طرف از این قضیه بیخبر باشند و این مسئله ثابت شود، بدون هیچ شک و تردیدی جلال الدین ماشاریپوف پس از بازگشت به تهران باید توضیح بدهد و احتمالاً با جریمه نقدی مواجه خواهد شد.

 

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 134587

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر