برنامه طوفانی پرسپولیس برای نقل و انتقالات

باشگاه پرسپولیس برنامه ویژه ای برای نقل و انتقالات تابستانی دارد.

برنامه طوفانی پرسپولیس برای نقل و انتقالات

باشگاه پرسپولیس برنامه ویژه ای برای نقل و انتقالات تابستانی دارد. 

به گزارش عرشه آنلاین، در حالی که هنوز 7 هفته از رقابتهای لیگ برتر و تقریبا کل جام حذفی باقی مانده فشارهایی از سوی دلال‌ها وجود دارد که قرارداد بازیکنان پرسپولیس زودتر تمدید شود.

چندی قبل رضا درویش گفته بود ما ویرا را انتخاب کردیم اما دلال‌ها می‌خواستند به ما مربی یک میلیون دلاری قالب کنند. حالا شنیده می‌شود پشت پرده ماجرای تمدید قراردادها هم یکسری دلال‌ها هستند که به هر حال در پرسپولیس نفوذ و بازیکن دارند.

به هر حال اینکه از الان گفته می‌شود چرا قرارداد ۱۲ پرسپولیسی تمدید نمی‌شود مشکوک است. هنوز ۷ هفته تا پایان لیگ مانده و هیچ تیمی (حتی تراکتور و سپاهان) پروسه تمدید قراردادها را استارت نزده است اما یکسری از عوامل به پرسپولیس فشار می‌آورند که قراردادها تمدید شود و چند بازیکن هم مصاحبه‌هایی را انجام داده‌اند.

نکته مهم اینکه پرداختی بازیکنان پرسپولیس و استقلال هم به حد نصاب لازم نرسیده و تکلیف یکسری از طلب‌های قبلی (به خصوص در استقلال) مشخص نیست. درویش گفته بعد از قضیه واگذاری پرسپولیس و حل یکسری از مشکلات به وقتش در مورد تمدید قراردادها اقدام می‌کنیم اما قطعاً بعضی از فشارها از سوی دلال ها در این زمینه ادامه خواهد داشت تا شاید باشگاه زودتر از حد طبیعی کار تمدید قراردادها را آغاز کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 133922

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر