شورش شبانه پرسپولیسی‌ها

ماه‌هاست که بحث واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی شنیده می‌شود و هر بار که نام مالکی برای دو تیم مطرح می‌شود شاهد واکنش‌های هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به این موضوع هستیم.

شورش شبانه پرسپولیسی‌ها

ماه‌هاست که بحث واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی شنیده می‌شود و هر بار که نام مالکی برای دو تیم مطرح می‌شود شاهد واکنش‌های هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به این موضوع هستیم.

سری قبل که بحث انتقال مالکیت استقلال به بانک تجارت بود آبی‌ها دست به اعتراض زدند و حالا که بحث واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی و بحث انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس شنیده می‌شود سرخ‌ها به این تصمیم معترض هستند و استقلالی‌ها ابراز رضایت می‌کنند. در این مطلب واکنش جدید هواداران دو تیم در فضای مجازی را بررسی می‌کنیم:

برخی کانال‌های هواداری پرسپولیس با عنوان کردن موضوعات زیر اعتراض خود را نشان دادند:

ما را با شستا و بازنشسته ها درگیر کردند و بعد تفکیک مالکیت را به دقیقه نود و وقت های تلف شده کشاندند تا ذوق کنیم که مجوز حرفه ای می گیریم اما در پس پرده هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس بعنوان دومین هولدینگ بزرگ خاورمیانه را برای استقلال کنار گذاشتند و تازه گروه توسعه ملی و غدیر که بانک ملی و صادرات سهامدار عمده اش هستند و شرکت های نفتی دارند را هم به عنوان الترناتیو خلیج فارس درنظر گرفتند. حالا بانک شهر پول وام های کلانی که به پرسپولیس داده را به عنوان سهام تهاتر می کند، برای خلیج فارس هم وام های بیشتری که استقلال از بانک شهر گرفته پول خرد است.

فقط یک هفته مانده و هوادار در برزخ که چه کند،چه نکند، اگر بهم بریزد مجوز حرفه ای می رود روی هوا، سکوت هم کند یک تبعیض بزرگ را تماشا کرده.

به مرگ گرفتند ما را به تب راضی مان کردند سازمان خصوصی سازی و قربان زاده و وزیرورزش و علی اقا محمدی ها....

هوادار خوب می داند در پس پرده چه گذشته‌،تصور نکنید شطرنج بازهای قهاری هستید.

آن‌ها در مطلب دیگری نوشتند: والا آسیا نریم بهتره جهنم یه سال نریم آسیا ولی یه مالک درست حسابی باشگاهمون پیدا کنه این چه وضع واگذاریه ، شورشو درآوردین دیگه.

همچنین با انتشار تصویر زیر عنوان کردند: ۵۰ شرکت برتر اول ایران در رده بندی سال ۱۴۰۲، هلدینگ خلیج فارس در رده۲ بانک شهر در رده ۴۰ ام!

واگذاری پرسپولیس

هواداران عصبانی پرسپولیس در مطلب دیگری می‌گویند: چه اصراری به این واگذاری برای گرفتن مجوز حرفه ای است؟ اگر دلتان برای مجوز سوخته خیلی راحت می توانید با یک امضا یک باشگاه را به یک وزارت دیگر بدهید و تمام! همان کاری که در عربستان کردند. یا پرسپولیس را وسیله تسویه بدهی خود می‌کنید یا تسویه وام ها. خجالت بکشید. مالکیت بانک شهر یعنی سرشاخ شدن با شهرداری اصفهان و مشهد و تبریز

یکی از کاربران مجازی به نام علیرضا نوشت: منظورتون از جمله ی عدالت در واگذاری سرخابی ها همین بود؟ استقلال به دومین شرکت سود دِه کشور پرسپولیس به بانک ورشکست

آن‌ها با انتشار این تصویر هم اعتراض خود را نشان داده و نوشتند: بانک ورشکسته میخواد بشه سهامدار عمده باشگاه پرسپولیس

واگذاری پرسپولیس

همچنین در انتقاد به این اتفاق پیراهن فصل آینده پرسپولیس را به شکل زیر طراحی کردند: 

واگذاری پرسپولیس

منبع: برترین ها

دیگر رسانه ها

کدخبر: 133845

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر