سیدحسین حسینی: پنالتی 100 درصد پرسپولیس گرفته نشد

دروازه‌بان استقلال معتقد است اگر پرسپولیس صدرنشین بود ۱۱ نفره حمله نمی‌کرد.

سیدحسین حسینی: پنالتی 100 درصد پرسپولیس گرفته نشد

دروازه‌بان استقلال معتقد است اگر پرسپولیس صدرنشین بود ۱۱ نفره حمله نمی‌کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، سید حسین حسینی پس از پایان دربی و تساوی بدون گل گفت: همیشه بازی سختی است، به خاطر آن فشار و استرسی که هست دو تیم نمی توانند خوب بازی کنند، اما ما به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم و فاصله را حفظ کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که عالیشاه گفت که سبک بازی استقلال باعث کیفیت پایین این بازی شد، گفت: ببخشید اگر پرسپولیس ۳ امتیاز بیشتر بود، ۱۱ نفره حمله می‌کردند. ما سال‌های گذشته هم نوع بازی آن‌ها وقت تلف کردن آن‌ها را دیدیم.

حسینی درباره اینکه پرسپولیسی ها معتقد بودند، پنالتی صورت گرفت: VAR بود و دیگر حرفی نمی‌ماند.

وی درباره اینکه غلامپور مربی استقلال گفت که حق حسینی است که دروازه بان فیکس تیم ملی باشد، عنوان کرد: تشکر می‌کنم از آقای غلامپور، خیلی برای من زحمت کشید، کلین شیت یک کار تیمی است. امیدوارم بتوانم به عملکرد خوبم ادامه دهم.

دروازه‌بان استقلال درباره شرایط مالی استقلال و صحبت های خطیر که گفته به داد استقلال رسیده است، گفت: ما آنقدر مشکل داریم و جالب است که تیم‌های دیگر نصف ما مشکل ندارند و همه مصاحبه می‌کنند و گله‌مند هستند. ببینید که پرسپولیس و سایر مدعیان چطور در نیم‌فصل یارگیری کردند و دیدید که پرسپولیس در زمین چه تیم کاملی بود اما همه مشکلات برای استقلال است و پول های پارسال ما هم مانده است. از باشگاه خواهش ویژه دارم که تلاش کنند. گویا قرار است ۵ درصد به حساب ما واریز شود اما آخر سال است و واریز ۵ درصد به درد ما نمی‌خورد و به تیم ضربه نزند.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 130039

ارسال نظر