حجم ویدیو: 2.92M | مدت زمان : 00:00:17

برد یک نیمه‌ای سپاهان برابر الهلال عربستان +فیلم

دو تیم سپاهان و الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم در حالی به میدان رفته‌اند که سپاهان ایران موفق شد نیمه اول را با پیروزی راهی رختکن شود.

دو تیم سپاهان و الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم در حالی به میدان رفته‌اند که سپاهان ایران موفق شد نیمه اول را با پیروزی راهی رختکن شود.

به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت «احمد العلی» از کویت رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان ژوزه مورایس به پایان رسید. رامین رضاییان در دقیقه ۳۷ تک گل بازی را به ثمر رساند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، بریان دابو، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو

ترکیب الهلال: یاسین بونو، علی البلیهی، حسان تمبکتی، سعود عبدالحمید، یاسر الشهرانی، محمد کنو، روبن نوس، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، مالکوم، سالم الدوسری و الکساندر میترووی

لیست بازیکنان سپاهان و الهلال

*عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان در ایران تماشاگر ویژه این بازی است و در ورزشگاه نقش جهان حضور دارد.

*اکثر صندلی های ورززشگاه نقش جهان در اختیار سپاهانی ها قرار دارد و تعداد اندکی از هواداران الهلال هم در ورزشگاه حضور دارند.

شروع بهتر الهلال

بازیکنان الهلال از همان دقایق ابتدایی بازی چندین بار به سمت دروازه سپاهان نزدیک شدند که موقعیت آنها سودی برایشان به همراه نداشت؛ پس از آن بازیکنان سپاهان صاحب توپ شدند اما در محوطه جریمه الهلال رضا شکاری نتوانست کار خاصی انجام دهد و توپ راهی اوت شد.

در دقیقه ۶ بازی، سالم الدوساری کاپیتان الهلال در برخورد با بازیکن سپاهان مصدوم و بازی دقایقی متوقف شد.

در حالی که سپاهان از امتیاز میزبانی و حضور هواداران در این بازی بهره می‌برد اما در ۱۵ دقیقه ابتدایی شاگردان ژوزه مورایس لاک دفاعی به خود گرفتند و چشم به ضد حملات داشتند.

هواداران و بازیکنان سپاهان نسبت به تصمیمات احمد العلی قاضی بازی اعتراض داشتند و در دقایق مختلف بارها به او اعتراض کردند.

عملکرد خوب خط دفاع سپاهان

زوج محمد دانشگر و سیاوش یزدانی در قلب خط دفاع سپاهان عملکرد خوبی داشتند و بارها توپ بازیکنان الهلال را دفع کردند اما برایان دابو در خط هافبک نتوانست به خوبی برای سپاهان بازیگردانی کند.

از دقیقه ۲۰ تا ۳۰ بازی مالکیت بیشتر توپ را در اختیار داشتند و در دقیقه ۲۷ سعود عبدالحمید از سمت راست توپ را به سمت دروازه سپاهان ارسال کرد که ضربه سر سالم الدوساری دقت کافی را نداشت و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۸، محمد کریمی بازیکن سپاهان به دلیل خطا بر روی بازیکن الهلال از داور بازی کارت زرد گرفت.

در دقیقه ۲۹ و روی پاس بلند محمد دانشگر در سمت چپ صاحب توپ شد و در حالی که می‌رفت تا به سمت دروازه الهلال نزدیک شود اما پس از کنترل توپ نقش بر زمین شد و فرصت خوب برای سپاهان از دست رفت.

خط دفاعی الهلال در آفسایدگیری عملکرد خوبی داشتند و در ۳ صحنه که بازیکنان سپاهان در موقعیت گلزنی قرار داشتند، به دلیل آفساید موقعیت آنها سودی برایشان به همراه نداشت.

در دقیقه ۳۵ ناصر شهرانی مدافع پیش تاخته الهلال در عرض محوطه جریمه سپاهان حرکت کرد و سپس ضربه‌ای به توپ زد که با واکنش خوب نیازمند به جایی نرسید و این سنگربان درازکش توپ را در اختیار گرفت.

رضاییان تفاوت‌ها را رقم زد

شروع خوب محمد دانشگر از خط دفاع با پاسی در عمق و بلند رامین رضائیان را از سمت راست صاحب توپ کرد و او پس از کنترل توپ با سینه با ضربه پای راست توانست به توپ ضربه بزند و یاسین بونو نتوانست آن را مهار کند و توپ در دقیقه ۳۷ به تور دروازه الهلال چسبید.

پس از گل رضاییان بازیکنان الهلال به سمت دروازه سپاهان نزدیک شدند اما موقعیت های آنها خطری روی دروازه سپاهان نداشت.

منبع: مشرق

دیگر رسانه ها

کدخبر: 126864

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر