ترکیب دو تیم سپاهان و الهلال اعلام شد | سورپرایز بزرگ مورایس برای هوادران

ترکیب دو تیم سپاهان ایران و الهلال عربستان در چارچوب مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

ترکیب دو تیم سپاهان و الهلال اعلام شد | سورپرایز بزرگ مورایس برای هوادران

ترکیب دو تیم سپاهان ایران و الهلال عربستان در چارچوب مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ مصاف با الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اسیا حساس ترین مسابقه فصل سپاهان است و مورایس در این مسابقه تصمیم گرفته که رضا اسدی ستاره نیم فصل اول تیمش از روی نیمکت کار را آغاز کند و ترکیب ۱۱ نفره زیر را برگزیده است:

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

مانند همیشه سنگربان سپاهان نیازمند است و قلب خط دفاعی به سیاوش یزدانی و محمد دانشگر زوج سابق خط دفاعی استقلال سپرده شده است. در پست دفاع چپ و راست هم مثل همیشه رامین رضائیان و زکی پور بازی خواهند کرد.

سه بازیکن خط میانی طلایی پوشان در آرایش ۳-۳-۴ برایان دابو، محمد کریمی و محمد قربانی خواهند بود که احتمالا قربانی و دابو در کنار هم به عنوان دو هافبک دفاعی بازی خواهند کرد و یک خط جلوتر کاپیتان طلایی پوشان یعنی کریمی در مصاف با الهلال با وظایف هجومی بیشتر وارد زمین شده است.

درنهایت غایب بزرگ سپاهان در خط هجومی این تیم است و مورایس تصمیم گرفته با نیمکت نشین کردن رضا اسدی به فرشاد احمدزاده در پست وینگر راست بازی بدهد، رضا شکاری در پست وینگر چپ و شهریار مغانلو به عنوان مهاجم هدف.

مورایس در بازی‌های آسیایی بارها از ترفندهای اینچنینی مقابل نیروی هوایی و الاتحاد استفاده کرده بود و به یکباره جای ستاره های تیمش را در زمین تغییر داده بود. او حالا مقابل الهلال در شرایطی تیمش را آرایش داده که مهم ترین ستاره تیمش نیمکت نشین شده تا شاید در نیمه دوم سورپرایز ویژه مورایس برای همتای پرتغالی اش باشد.

 

الهلال با همان ترکیب پیش بینی شده و با حضور پنج ستاره خارجی خود به مصاف سپاهان می رود. ترکیب الهلال برای دیدار با سپاهان اعلام شد

ترکیب الهلال برای دیدار حساس برابر سپاهان اعلام شد:

یاسین بونو – علی البلیهی – حسان تمبکتی – سعود عبدالحمید – یاسر الشهرانی – محمد کنو – روبن نوس – سرگئی میلینکوویچ ساویچ – مالکوم – سالم الدوسری – الکساندر میتروویچ

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 126853

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر